emlaklik & sedatyucel

Xbox 360 XGD2+XGD3 Sorunsuz Oyun DVD yazma ince detay | Anlatım

Merhaba arkadaşlar. Xbox 360 artık iyice yaygınlaşmaya başladı, ama birçoğumuz bizim paylaşmış olduğumuz oyunların nasıl yazılacağını bilmiyor. Ben de sizleri düşünerek boşa DVD yakmamanız için bunu detaylı olarak anlatmayı uygun gördüm. Bu oyunların yazımı çok hassas işlem olduğundan kesinlikle benim yazdıklarımı uygulayınız. Farklı bir versiyon deneyip sonra bu neden olmadı gibi sorular sormayınız. Başlıyoruz. Gerekli olacaklar: 1- İmgburn 2.5 yazılımı

Bu konu 64181 kez görüntülendi ve 161 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Xbox 360 XGD2+XGD3 Sorunsuz Oyun DVD yazma ince detay | Anlatım

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 8 kişi oyladı ve 64181 kez incelendi.


Sayfa 14 Toplam 17 Sayfadan BirinciBirinci ... 41011121314151617 SonuncuSonuncu
Toplam 162 adet sonuctan sayfa basi 131 ile 140 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Exclamation Xbox 360 XGD2+XGD3 Sorunsuz Oyun DVD yazma ince detay | Anlatım

    Merhaba arkadaşlar.

    Xbox 360 artık iyice yaygınlaşmaya başladı, ama birçoğumuz bizim paylaşmış olduğumuz oyunların nasıl yazılacağı
    nı bilmiyor.

    Ben de sizleri düşünerek boşa DVD yakmamanız için bunu detaylı olarak anlatmayı uygun gördüm. Bu oyunların yazımı çok hassas işlem olduğundan kesinlikle benim yazdıklarımı uygulayınız. Farklı bir versiyon deneyip sonra bu neden olmadı gibi sorular sormayınız.

    Başlıyoruz.

    Gerekli olacaklar:
    1- İmgburn 2.5 yazılımı
    2- Verbatim DVD+R DL boş dvd
    3- Oyun .iso ve .dvd dosyaları

    Yazmaya başlamadan önce;

    1- İmgburn programının pc mize kurulu olduğundan emin oluyoruz. Kurulu değilse kuruyoruz. IMGBurn 2.5.1.0 | Freeware | Türkçe | Download | İndir

    2- Oyunu rardan çıkardığımızda karşımıza gelecek olan 2 dosya .iso ve .dvd dosyalarını görüyoruz. örnek: gta4.iso ve gta4.dvd


    Yazım işlemi

    1- .dvd dosyasını çift tıklayarak imgburn programının açılmasını bekliyoruz.
    2- İmgburn açıldı şimdi:
    a. Sectors başlığında satırın sonunda (LB: 1.913.760) yazıyor mu? (Çok önemli) XGD3 oyunları için LB: 2.133.520 yazacak.
    b. Sağ altta Write Speed 2,4 ya da 4 olarak ayarlı mı? (Tavsiye : 2,4 olsun)

    Bunların kontrolünü tamamladıktan sonra DVD yakma işlemine başlayabiliriz.


    DVD yazımı yaklaşık olara 2,4 hızda 40-45 dk. sürecektir. İyi oyunlar.

    Not: Bazı DVD-writerların yazdığı dvdleri kabul etmediği görülmüştür. Bu nadir bir durumdur. Sonuçta kopya oyun hazırladığınız için bu oyunlar doğal olarak çok hassastırlar ve çiziklere karşı dayanıksızdırlar. Muhafazasını güzel yapınız.



  2. #131

    Standart

    excelancee Nickli Üyeden Alıntı
    ben en baştan anlatiyim yine sana olayı da başka yazıcıda da denerim,eğer bi yanlışlık varsa yaptıklarımda sölersin.ilk olarak indirdiğim xgd3 oyunları abgx360'da fixledim sonra oluşan .dvd dosyasını imageburn 2.5.6.0 versiyonunda yazım hızı 2.4x olacak şekilde ayarladım ve yazmaya başladım,iki oyunda da önceki msjımda da sölediğim gibi %50'ye geldiğinde hata verdi ve yazımı tamamladı.aynen bu işlemleri gerçekleştirdim.başka yazıcıda denemeden önce yaptığım bir yanlış varsa yardımcı olmanı bekliyorum TCD,teşekkürler...
    Yazdırma işleminde doğru işlem yapıyorsun ama oyunu fixlediysen 3.0 fw'de açılır.Aynı şey benimde başıma gelmişti farklı bir pc de yazdırmıştım oldu.Dvd yazıcım bozulmuştu değiştirtim bu arada.

  3. #132

    Standart

    TCD Nickli Üyeden Alıntı
    Yazdırma işleminde doğru işlem yapıyorsun ama oyunu fixlediysen 3.0 fw'de açılır.Aynı şey benimde başıma gelmişti farklı bir pc de yazdırmıştım oldu.Dvd yazıcım bozulmuştu değiştirtim bu arada.
    fw 3.0 yüklettirdim 2 hafta önce oyüzden fixleyip yazdıriyim dedim ama aklıma takılan başka bişey var:imageburn ayarlar kısmında ''calculate optimal'' seçeneği işaretli ve ''sectors in L0'' kutucuğunun yanına lb oranını ''2133520'' olarak girmiştim ben acaba orayı boş bırakmak yada ''1913760'' olarak mı girmek gerekir.bundan dolayı da yazım hatası olmuş olabilir mi diye düşündüm?

  4. #133

    Standart

    excelancee Nickli Üyeden Alıntı
    fw 3.0 yüklettirdim 2 hafta önce oyüzden fixleyip yazdıriyim dedim ama aklıma takılan başka bişey var:imageburn ayarlar kısmında ''calculate optimal'' seçeneği işaretli ve ''sectors in L0'' kutucuğunun yanına lb oranını ''2133520'' olarak girmiştim ben acaba orayı boş bırakmak yada ''1913760'' olarak mı girmek gerekir.bundan dolayı da yazım hatası olmuş olabilir mi diye düşündüm?
    sitede ayarlarla ilgili bir konu mevcut.

  5. #134

    Standart

    TCD Nickli Üyeden Alıntı
    sitede ayarlarla ilgili bir konu mevcut.
    sitedekine göre ayarladım ben zaten de yine de bi soriyim dedim.

  6. #135

    Standart

    excelancee Nickli Üyeden Alıntı
    sitedekine göre ayarladım ben zaten de yine de bi soriyim dedim.
    Aynı şekilde yaptıysan ayarları herhangi bir sorun yaşamazsın yazdırmada.

  7. #136

    Standart

    TCD Nickli Üyeden Alıntı
    Aynı şekilde yaptıysan ayarları herhangi bir sorun yaşamazsın yazdırmada.
    ok.başka bir laptopun yazıcısında deneyeceğim,inş busefer olur.

  8. #137

    Standart

    TCD Nickli Üyeden Alıntı
    Aynı şekilde yaptıysan ayarları herhangi bir sorun yaşamazsın yazdırmada.
    yardımların için tşkler TCD,dediğin gibi başka bi dvd'de yazdırdım oldu,yaktığım 2 dvd'den sonraki yazdırdığım 8 oyunda fire yok allaha şüküryalnız şuan da farklı bi sorunla karşılaştım,yine netten indirmiş olduğum kinect uyumlu ''rise of nightmares'' oyunu yazdım,oyunda sorun yok dashboardda görünüyor fakat kinect'te sorun olcakki hiçbir şekilde algılama yapmıyor,fw 3.0 yüklettikten sonra kinectin çalışmaması gibi bir sorun olabilirmi?bu sorunu nasıl düzeltebilirim,yardımcı olursanız çok teşekkür ederim...

  9. #138

    Standart

    rise of nightmares oyununu oynamadım ama yaptığım son kinect oyunların hiçbirinde sorun yaşamadım.

  10. #139

    Standart

    TCD Nickli Üyeden Alıntı
    rise of nightmares oyununu oynamadım ama yaptığım son kinect oyunların hiçbirinde sorun yaşamadım.
    oyunda bir sorun yok,çalışıyor.kinectin kırmızı ışığı bir türlü yeşile dönmüyor sorun orda sanırım.kinecti update etmek filanmı gerekiyor ki acaba,bilemedim?

  11. #140

    Standart

    excelancee Nickli Üyeden Alıntı
    oyunda bir sorun yok,çalışıyor.kinectin kırmızı ışığı bir türlü yeşile dönmüyor sorun orda sanırım.kinecti update etmek filanmı gerekiyor ki acaba,bilemedim?
    Ya belki saçma gelecek ama fişi takılımı kinectin?

Benzer Konular

  1. XBox 360 Sahiplerinin Oynaması Gereken 5 Oyun | Oyun | Haber | 27.06.2010
    Konu Sahibi Ezio Forum Oyun Dünyasından Haberler
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 17.Aralık.2010, 18:54
  2. Xbox 720 ve Wii 2 Gelecekmiş ! | Oyun | Haber | 09.07.2010
    Konu Sahibi Mysterio Forum Oyun Dünyasından Haberler
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 17.Aralık.2010, 18:36
  3. XBOX Shank | XBOX Game | Oyun İnceleme
    Konu Sahibi Xpty Forum Oyun İncelemeleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 24.Eylül.2010, 16:26
  4. Remedy'den Xbox 360'a Özel Oyun ! | Oyun | Haber | 16.06.2010
    Konu Sahibi Mysterio Forum Oyun Dünyasından Haberler
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 16.Haziran.2010, 19:21
  5. Xbox 360 Tam Oyun Listesi
    Konu Sahibi Ezio Forum Oyunlar Çöp Kutusu
    Cevap: 17
    Son Mesaj : 21.Mayıs.2010, 11:52