emlaklik & sedatyucel

Arkadaslar lutfen yardimm

KOLAY GELSIN ONCELIKLE..ARKADASLAR SORUM ŞU.. rapidden hic dosya ındırmedıgım halde bugun bı dosya ındıreyım dedım..15dk beklememe ragmen hep aynı sorunu alıyorum yardım.. bırılerı benım ıpden dosyamı ındırıyor ne anlmadım gıtti yardım lutfen!! http://rapidshare.com/files/143575609/sanat_www.cshtr.com.rar | 907 KB Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a Premium member Please note, the server is not going to check again within the

Bu konu 1017 kez görüntülendi ve 8 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Arkadaslar lutfen yardimm

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1017 kez incelendi.


Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Yeni Arkadaslar lutfen yardimm

    KOLAY GELSIN ONCELIKLE..ARKADASLAR SORUM ŞU..

    rapidden hic dosya ındırmedıgım halde bugun bı dosya ındıreyım dedım..15dk beklememe ragmen hep aynı sorunu alıyorum yardım.. bırılerı benım ıpden dosyamı ındırıyor ne anlmadım gıtti yardım lutfen!!

    http://rapidshare.com/files/14357560....cshtr.com.rar | 907 KB

    Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a Premium member

    Please note, the server is not going to check again within the next 2 minutes if downloading is possible again. To provide a fair platform, all user get the same options. Your last attempt was 6 seconds ago.


  2. #2

    Standart

    Kardeş aynı sorunu ben de yaşıyorum bikaç gündür, sanıyorum yoğunluktan kaynaklanıyo. Ben gece 1'den sonra download' a başlıyorum, o zaman problem olmuyo ama akşam 5-6'dan sonra indirmek zorlaşıyo.

  3. #3

    Standart

    Arkadaşlar, rapidshare'in Free kullanıcılar için verdiği slot'ları doludur diyor. 2 dakika sonra tekrar deneyin yazıyor. Bu, günün belirli saatlerinde ve en çok haftasonu günlerinde olur. Bu hata değildir.

  4. #4

    Standart

    kardeş biri senin modemi kullanıyo galiba. eğer birden fazla kişi kullanıyosanız onlara bi sor. eğer değilse modeminin şifresini değiştir. modemin kablosuzsa kullanılıyodur.

    ayrıca rapidshare'in yoğunluktan dolayı senin downloadunu engelleyeceğini sanmıyorum. yani en azından bana şimdiye kadar hiç olmadı

  5. #5

    Standart

    sakkk Nickli Üyeden Alıntı
    kardeş biri senin modemi kullanıyo galiba. eğer birden fazla kişi kullanıyosanız onlara bi sor. eğer değilse modeminin şifresini değiştir. modemin kablosuzsa kullanılıyodur.

    ayrıca rapidshare'in yoğunluktan dolayı senin downloadunu engelleyeceğini sanmıyorum. yani en azından bana şimdiye kadar hiç olmadı
    sakkk arkadaşım. İngilizce bilmiyorsun sanırım. hemencevir diye bir site var, yukarıdaki rapidshare mesajını oraya yazıp çevirirsen mesajın ne dediğini anlarsın.

  6. #6

    Standart

    arkadaslar yorumlarınız ıcın tesekkurler ama modemım kablosuz ama kullanmıyorum kapattım..bu sorun bana 1 haftadır olmaya basladı onceden boyle bısey yoktu 15 dk bekleyıp downloadımı herturlu yapıyordum saatı ne olursa olsun..

  7. #7

    Standart

    açıkçası hataya çok dikkat etmemiştim ama slash arkadaşın söylediği gibi galiba. rapid kullanıcılarını pre almaya zorlamak için yapılmış bişey olsa gerek. senin yapabileceğin bişey yok

  8. #8

    Standart

    Arkadaşlar bu sorun rapid kaynaklı kişisel değil yani.

  9. #9

    Standart

    tesekkurler yorumlarınız ıcın

Benzer Konular

  1. Assassin's Creed 2 Yükleme Hatası YARDIMM !!
    Konu Sahibi tugratolunay Forum Oyun Teknik Yardım | Games Support
    Cevap: 13
    Son Mesaj : 04.Ağustos.2010, 17:34
  2. selam arkadaslar
    Konu Sahibi burhn_54 Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 30.Mart.2010, 02:31
  3. Arkadaslar herkez baksin lutfen yardim!!!
    Konu Sahibi jrbacktoback Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 14.Kasım.2009, 13:14
  4. selam arkadaslar
    Konu Sahibi miroglu79 Forum CaShTR.CoM & KeShTR.CoM Üyelerimiz
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 15.Mart.2007, 10:50
  5. Selamunaleyküm arkadaslar !
    Konu Sahibi Kemal50 Forum CaShTR.CoM & KeShTR.CoM Üyelerimiz
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 03.Aralık.2006, 18:50