emlaklik & sedatyucel

Teknik Servis Anıları

AŞAĞIDA OKUYACAĞINIZ OLAYLAR MALESEF YAŞANMIŞ KOMİK OLAYLARDIR VE BİR YERDEN ALINTIDIR!!! OLAY 1 Müşteri: Hocam bana çıkma enter tuşu lazım var mı? Teknik Servis: Anlayamadım? Enter tuşu?!?! M: Evet benim enter tuşu basmıyor. TS: Abi 5 YTL'ye yeni klavye vereyim, bi git ya.. M: Yok bana enter tuşu lazım. Neyse iyi günler kolay gelsin… TS:Emin olun hiç kolay gelmiyor. İyi günler…

Bu konu 1585 kez görüntülendi ve 5 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Teknik Servis Anıları

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1585 kez incelendi.


Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart Teknik Servis Anıları

    AŞAĞIDA OKUYACAĞINIZ OLAYLAR MALESEF YAŞANMIŞ KOMİK OLAYLARDIR VE BİR YERDEN ALINTIDIR!!!

    OLAY 1
    Müşteri: Hocam bana çıkma enter tuşu lazım var mı?
    Teknik Servis: Anlayamadım? Enter tuşu?!?!
    M: Evet benim enter tuşu basmıyor.
    TS: Abi 5 YTL'ye yeni klavye vereyim, bi git ya..
    M: Yok bana enter tuşu lazım. Neyse iyi günler kolay gelsin…
    TS:Emin olun hiç kolay gelmiyor. İyi günler…


    OLAY 2
    Müşteri: Ya abi benim mouseun topu bozuldu. Top var mı?
    TS: Top nasıl bozulur ya?!?!? Abi o top yuvarlanıyor sadece orada. Bozulabilecek bişey değil ki?
    M: Hareket etmiyor benimki.
    TS: Top mu hareket etmiyor?
    M: Yok mouse.
    TS: O zaman mouse bozulmuştur yeni alacaksınız. Hem optiklerin fiyatları düştü. 7.5 YTL'ye verebilirim isterseniz?
    M: Top bulamazsam gelirim. İyi günler.
    TS: Bulursanız bana da haber verin…


    OLAY 3
    (Dükkanda tadilat vardır.Ustalar çalışmaktadır. Ustalardan biri ara verir.)Usta: Kardeş bizim bilgisayarın yanındaki kutu bozuldu. Ne kadar onlar? Alalım bi tane..
    TS: (Modem zanneder) İnternete bağlanmak için olan mı abi? Adsl filan yazıyor üstünde? Onlar 45 Ytl den başlıyor.
    U: Yok şu kutulardan (bilgisayarın kasasını gösterir). Ne kadar bu? Alalım bunu?
    TS: Abi o kasa ama?!?!
    U: Tamam işte o bozuk bizim. Ne kadar bu?
    TS: Abi bilgisayar o oluyor zaten. Diğeri monitör.
    U: E her şeyi o gösteriyor ya? Kardeşim bizim bilgisayarımız var. Bu kutu bozuk sadece çalışmıyor elektrik fişini taktığımız yer. Girişlerin olduğu yer.
    TS: Abi orası bilgisayar oluyor zaten ya. Diğeri monitör. Televizyon gibi, sadece oradaki görüntüyü yansıtıyor.
    U: Heee bizimki gitti yani? Yeni alacağız..
    TS: Bi getir bakalım abi arızasına.
    U: (üzgün ve kızgın bi durumda) Ne getirceğim atarım onu çöpe. Hadi kolay gelsin, ben işi bitireyim.
    TS: Atmasaydın abi ama sen bilirsin. Kolay gelsin…


    OLAY 4
    Yeni bilgisayar satılmıştır. Müşteri ertesi gün sinirle dükkana gelir.M: Nasıl bilgisayar satıyorsunuz siz kardeşim? Yeni aldık sesi çıkmıyor, yazıcı yazı çıkarırken ses yapıyor..
    TS: Abi akşam kurduk gösterdik hepsini? Çalışıyordu hepsi?
    M: Ya kardeşim yalan mı söyleyeceğim ben? Çıkmıyor işte sesler. En adisinden vermişsin demek ki 1 günde bozuldu. Şikayet edicem sizi. 1 günde bozulcaksa ben neden verdim bu kadar parayı? Hedehödöalsdöadkağdadsaö…
    (Müşteri bağırmaya devam eder. Teknik servis elemanıysa MSN'de muhabbetine devam etmektedir. Monitörden gözünü ayırmaz. Sonra hafiften göz ucuyla adama bakar. Dikkatini monitörden almadanTS: Abi speakerların üstündeki düğmeye bastın mı?
    M: (yutkunur) Hangi düğme?
    TS: on/off yazıyor abi üstünde?
    M: Yok görmedim ben öyle bişey. (sesi yumuşar)
    TS: Bas abi çalışır. Başka bişey var mı?
    M: (ses yine yükselir) Yazıcı ses yapıyor tıkır tıkır bişeyler bozuk vermişsiniz asşdklaildşaldömad…
    (Teknik servis elemanı bir şey demeden yazıcıdan bir yazı çıkarır. Sesi duyan müşteri atlarM: Heh bu ses işte. Sizinki de yapıyor?!?! Bu da mı bozuk?
    TS: Vaktim var abi. Düşün bi…
    M: Hepsi yapıyor herhalde böyle.
    TS: Evet abi
    M: Tamam o zaman kolay gelsin. Çok sağolun. İyi günler…
    TS: İyi günler…


    OLAY -5-
    (Bir ekran kartı satılmıştır. Müşteri parayı ayın 23'ünde ödeyeceğini söyler. Ayın 25'i olmuştur ama para gelmemiştir. Müşteriye telefon edilir.)Satıcı: İyi günler ben hödö bilgisayardan arıyorum. Borcunuz vardı.
    Müşteri: Ya abi kusura bakma ben onu unuttum. Yarın yollayacağım.
    S: Sağolun.
    M: Ben onu benim çocukla yollayacağım yarın. Kısa boylu, şişman, koca kafalı, kepçe kulaklı, salakça bi oğlum var benim, onunla yollayacağım.
    S: ?!?!?! Tamam hanımefendi, bekliyorum ben yarın.
    (Ertesi gün olur para gelmez. 2 gün sonra tekrar telefon edilir.)
    S: İyi günler hanımefendi ben hödö bilgisyardan arıyorum. 2 gün önce de aramıştım
    M: Ya abi ben unuttum o parayı. Benim herif kırdı benim ağzımı burnumu, yamulttu beni mosmor oldu yüzüm. Dişlerim kırıldı. Konuşamıyorum. Hastanedeydim kaç gündür. Çok fena yaptı beni. Eli de ağır domuzun laskdşlakdşakdasd…
    S: Tamam hanımefendi. Geçmiş olsun.
    M: adsaidlşaildaidşlasşdilaşidlai şdla
    S: Hanımefendi?!?!
    M: ajlsdkljakldasşlkdaşlkdşaskldş askd
    S: İyi günler hanımefendi…


    BeBeGiM, DeBu, Black ve 1 kişi daha bunu beğendi.

  2. #2

    Standart

    güzel olmuş darkomen ellerine sağlık bende kendi yaşadığım ve gerçek yaşanmış duyduğum anılardan anatayım

    bigün şirkette oturuyorum adamın biri aradı telefonu ben açtım

    (müşteri sinirle)ya ben bilgisayar aldım ama klavyesinin tuşları çalışmıor nasıl satıcı bunlar ya ********ler die bağırıo
    bende soruom abi klavye sorun olduysa değiştirelim falan müşteriyi yatıştırmaya uğraşıom bi ara aklıma geldi abi dedim kalvyenin hangi tuşları çalışmıo die sağ taraftaki sayılar basmıo dedi bende hemen num lock tuşuna bastınız mı die sordum adam one der gibi o nerdeki ne işe yarıo dedi tarif edip açtırdım numlock tuşunu bu sefer de adam çalıştığını görünce ya ne biçim sistem yapıolar ne gerek varki saçma bi sistem demezmi

    adamın biride servisi arar derki benim kahve tutucum çalışmıo servisteki çocuk da düşünür aklına bilgisayarın yanında verilen promosyon ürün zanneder derki beyfendi bilgisayarın yanında verilen promosyon ürünlerin servisliğii yapmıoz der adam yok ya bu bilgisayrın içinde der servisteki eleman şaşırır sorar adam cd rom tarif eder meğerse cd rom u 1 yıldr kahve tutucu olarak kullanıomuş

  3. #3

    Standart

    1994 den beri PC ile ilgileniorum 1995 de bi arkadaşın pc si vardı 133mmx 8 ram 1mb s3 dü galiba norton kurmuştum yanlış hatırlamıosam pc de virüs vardı annesi bakkaldan git deterjan kap gel temizleyim virüsü mevzusu çok kişinin başına o zamanlar geliyordu arkadaşta bi sn falan derken gidip arap sabunu falan alıp gelmişti
    BeRKaY bunu beğendi.

  4. #4

    Standart

    bi gün msnde toplandık..konferans falan..bi arkadaşta cepten giriyo..sürekli beni atın çok kontorum gidiyo dedi...bi arkadaş hemen atladı..ne dese beğenirsiniz:
    "oğlum esc e bas çık"

    bi günde arkadaşla ps ye gitti..2 nin ilk çıktığı gunler..ikimizde ps cahili...maç yapıyoruz...arkadaştan dökülen sözcükler aynen aktarıyorum:

    "oğlum televizyonun sesini aç göremiyorum"

    ben tabi 2 dak. felç ..gün boyu kriz...saygılarımla...
    CaSh bunu beğendi.

  5. #5

    Standart

    Çok komik bunlar ya

  6. #6

    Standart

    süper di hepsi ya bu kadar sıkıntının içinde iyi oldu biraz güldüm teşekkürler

Benzer Konular

  1. Teknik Servis(soruları ve cevapları)
    Konu Sahibi SaNCaR Forum Resimli & Videolu Program ve Donanım Anlatımları
    Cevap: 24
    Son Mesaj : 12.Mart.2020, 12:04
  2. Cevap: 14
    Son Mesaj : 27.Haziran.2012, 22:02
  3. teknik servis bölümünde bilgilendirici başlıklar
    Konu Sahibi algorismus Forum CshTR.com Site Kullanımı , Kurallarımız ve Hakkımızda
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 13.Ağustos.2010, 23:28
  4. Memoria del Saqueo / Yağma Anıları (DVDRIP) Belgesel + alt yazı
    Konu Sahibi Azeri Forum Dizi Belgesel Show
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 14.Nisan.2009, 10:55
  5. Bir Subayın Anıları | Kenan Kocatürk
    Konu Sahibi Derya Forum Türkçe - Edebiyat - Kitap Özetleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 31.Ocak.2008, 19:51