emlaklik & sedatyucel

sizlere uyarımdır mutlaka okuyun...

arkadaşlar ben hack konusuna merak sardım bi aralar hatta CW ye bile üyeyim... insanın aklı almıyo neler yapıyorlar... asıl konumuz şu geçenlerde msn de tanıştığım bir arkadaşla baya samımı olduk... ben uploadla falan uğrasıyom bu arkadaş bi dosya gönderdi server.exe bende kabul ettim.. tabi siteyeye yazı falan da yazoıyom işim çok anlıcanız... dedi ki bunu ben yaptım bunu kur bilg çok yararlı falan... ben tamam dedim ama yoğunluğun içinde onu kurmayı unuttum sonra başka bir dosya daha

Bu konu 3356 kez görüntülendi ve 45 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: sizlere uyarımdır mutlaka okuyun...

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 3356 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 46 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart sizlere uyarımdır mutlaka okuyun...

    arkadaşlar ben hack konusuna merak sardım bi aralar hatta CW ye bile üyeyim... insanın aklı almıyo neler yapıyorlar...

    asıl konumuz şu geçenlerde msn de tanıştığım bir arkadaşla baya samımı olduk... ben uploadla falan uğrasıyom bu arkadaş bi dosya gönderdi server.exe bende kabul ettim.. tabi siteyeye yazı falan da yazoıyom işim çok anlıcanız... dedi ki bunu ben yaptım bunu kur bilg çok yararlı falan... ben tamam dedim ama yoğunluğun içinde onu kurmayı unuttum sonra başka bir dosya daha yolladı foto.exe bunu da ben yaptım al dedi ben de tamam dedim ve onu da diğerinin yanı na koydum... tabi yoğunluk gene başımızda... dediki "aç bak içine" bende "tamam" dedim sonra iki dakka geçti "hala açmadın niye dedi " ben de "ok açıcam azcık dur" dedim ... benim elektrikler pat kesildi (malum köy yeri) on dakka sonra geldi neyse bu bana yazdı "ne oldu düştünmü " ben dedim elektrikler kesildi.... sonra dosya için ısrara başladı bende şüphelenip CW de araştırma yaptım sonuç:

    server.exe ile benim bilgisayarın kontrolüü ona geçiyormüş.. tüm şifreler falan da...
    foto.exe ile de bilgisayara format atıyormuş .. bu foto exenin adı değişabilir ama server exe genelde aynı kalıyo... siz siz olun kimseden bir şey almayın hele sonu exe ve boyutu çok küçükse.... ayrıca modlardan bu konularda eğitici ve bilgilendirici yazılar bekliyoruz.... özellikle msn ve mail hacklemeler karşı...

    bu arkaşı farklı forumlarda da gördüm nicki genelde aynı selçuk5114 dikkatli olun

    tabi bu olaydan sonra o insan bile demeyeceğim zavallıya (zavallı diyorum çünkü bu temiz alana daha beterini yazamam) neler dediğimi neler yazdığımı hangi mailleri attığımı yazmııcammm...
    marmarali57 haber servisi



    Edited by - marmarali on 22/04/2006 14:27:52


  2. #2

    Standart

    sağol marmaralı
    bi haberde ben vereyim msn ile ilgili
    tanımadığınız 1 kişi size dosya gönderdiğinde sizde kabul ettiğinizde komut sisteminden bir komut yazılıyor ve ıp niz karşınızdaki her kimse ona sizin ıp niz gözüküyor buna dikkat edin
    moderatör haber servisi

  3. #3

    Standart

    ayrıca bu ip konusunda birşey dieyim : bir araştırmamda rastladığım bir program var 10kb cıvarında ip sini girdiğiniz kişiyi netten düşürüyo... o yüzden bilmediğiniz kişiden dosya almayın ... muhabbet serbest...

  4. #4

    Genel Yönetici

    Standart

    e madem öle bazı modemler yurtdışında ihracati yapılan adamlar3 -5 km alanında kaç tane wirelles modem warsa hepsini kendilerine göre ayar değişikliği yapabiliyorlar

    KARMA HABER SERVıSı

  5. #5

    Standart

    marmarali bilgilendirdiğin için saol

  6. #6

  7. #7

    Genel Yönetici

    Standart

    watani görev(cash görevi)

  8. #8

    Standart

    exe bat com gibi sonlarındaki uzantıları zaten sakıncalı uzantılardir ama günümüzde jpg yani fotoraf imajı formatı altına dahi çalışabilir exe koydukları soyleniyor bana hiç ras gelmedi fakat uzantıları gizlemek için boşluklar bıraktıklarını gördüm ve ayrıca fake mail lere de dikkat derim günümüzde en çok kullanılan hack yöntemi dir html kodlarla hazırlanan orjinal sayfanın benzerin den oluşan bir sayfa size mail yada başka bir yolla gelmiş olabilir. (Hazırlayan kişi tarafindan login butonuna bastığınızda kendisine kullanici adı ve parolaniz mail olarakgönderiyor )dikkat edin derim muhakkak bir yerde bir yanliş vardir tanımadığınız bir kişi tarafından gelen mesajdahotmail sayfası çıkınca karşınıza biraz garip bir durum diye düşünün ki hotmail bole bir hata yapmaz (Hotmail i örnek olarak veriyorum)

  9. #9

    Standart

    waLLa adamLar senin pc ne girip gesziyoLar daha ne yapmısınLar iLk okudugunda şaştım kaLdım yuhh dedim ya resmen senin pcni yönetiyo dikkatLi oLmak LAsım marmaraLı saoL

  10. #10

    Standart

    ewet immortal galiba sen yazmıssın foruma hotmail adına mesajlar dolaşıyo etrafta çek veriyorlarmış falan die... bana da geldi... bakalım kullanıcıcı bilgilerimi istemeye mesaj gelecek mi....beklemedeyim...

Benzer Konular

  1. Yılın hırsızlığı,mutlaka okuyun inanılmaz !!!
    Konu Sahibi krzma Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 05.Kasım.2010, 14:57
  2. 180 Soruna Çözüm Mutlaka Okuyun!
    Konu Sahibi CaSh Forum Resimli & Videolu Program ve Donanım Anlatımları
    Cevap: 35
    Son Mesaj : 20.Ekim.2010, 19:22
  3. Sizlere inaniyoruz ve Guveniyoruz...! 4 Kaldi uA
    Konu Sahibi muhammet164 Forum Galatasaray-1905
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 14.Nisan.2008, 00:49
  4. CV Örneği:)) Manyak bişey mutlaka okuyun..
    Konu Sahibi DeKaN Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 04.Şubat.2008, 01:03
  5. Cola’yı seviyorsanız mutlaka okuyun.Eminim d
    Konu Sahibi CaDi Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 22
    Son Mesaj : 20.Nisan.2007, 00:36