XNA ile Oyun Programlama kitabı size bağımsız oyun geliştiriciliğinin kapılarını açıyor.

XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.

Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.

Hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bu kitabın satış fiyatı ise 32 TL.

Kitabın içeriğinde ise şu konular bulunuyor;

• Oyun programcılığı
• Bağımsız oyun geliştiriciliği
• XNA nedir?
• XNA ve XBox 360
• 2B grafikler
• Ses ve giriş işlemleri
• Nesne Yönelimli Programlama
• Oyun Programcılığı Terimleri
• Collision (çarpışma) algılama
• Yapay zekâ oluşturmak
• Ağ işlemleri
• 3B oyun geliştirme
• SkyBox nesnesi
• 3B oyunda kamera ve ışık