emlaklik & sedatyucel

Youtube Yeni IP numarası

Link Tarafımdan Silinmiştir...!

Bu konu 2980 kez görüntülendi ve 21 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Youtube Yeni IP numarası

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2980 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Yeni Youtube Yeni IP numarası

    Link Tarafımdan Silinmiştir...!


  2. #2

    Standart

    haha... vtunnel'a gerek kalmadan youtube... wow... ee simdi ne olacak acaba, mahkeme karari ile bunu da yakinda isgal ederler sanirim...
    yakinda youtube'u darbe vuup kapatanlar icin bi ergenekon ciksa ya.. ne hos olur )))))) ama tuttum ben bu IP degisikligi olayini aferin nan youtube...

  3. #3

    Standart

    anaa helal lem sana...

  4. #4

    Standart

    Çok Teşekkürler Ellerine sağlık...direk giriyor yaw
    S.E.T bunu beğendi.

  5. #5

    Standart

    slm arkadaslar ben girdim bu ipden fakat youtube videoları acılmıo,yardım ederseniz sevinirim...

  6. #6

    Standart

    thelizardking2891 Nickli Üyeden Alıntı
    slm arkadaslar ben girdim bu ipden fakat youtube videoları acılmıo,yardım ederseniz sevinirim...
    evet video ya tıkladığınızda mahkeme kararı karşına çıkıyo yaw

  7. #7

    Standart

    videolar izlenmiyo takılıyo ewet elimde firefox ve internet explorer için bir iki ufak ayar ve bir iki ufak programla direk girme login olma hatta video upload etme olaylarında sorun çıkartmayan bi yöntem var ama paylaşmam girmeyin
    S.E.T bunu beğendi.

  8. #8

    Standart

    ya sadece video izlememi sagla yeter o kadar ip wermis arkadas sen izlion da biz nie izlemeyelim degil mi?

  9. #9

    Standart

    arkadaşlar bide şöyle deneyin internet bağlantı ayarlarına girin : genel menüsünde tcp/ıp üzerine gelip özellikleri tıklayın: aşağıdaki dns adreslerini kullan bölümünü tıklayıp üstteki boşluğa 4.2.2.1 yazın alttaki boşluğa 4.2.2.4 yazın (sondaki 4 ü değiştirebilirsiniz örn: 4.2.2.3 -4.2.2.5.vb gibi) onaylayın youtube yide çoğu yasaklı sitediyide açabilir
    Not: bende açıyor...
    BeRKaY bunu beğendi.

  10. #10

    Standart

    arkadaşlar uSurf MJ Edition bu proğramı indirin youtubede rahat video seyredersiniz

Benzer Konular

  1. Heroes Of Newerth | Online PvP Dünyasının 1 Numarası
    Konu Sahibi TooL Forum Çevrimiçi Oyunlar | Online Games
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Haziran.2011, 13:59
  2. IP Numarası bulma, İnterneti hızlandırmanın yolları ve Pil ömrünü uzatma‏
    Konu Sahibi amazon Forum CshTR Yardım - Yararlı Bilgiler
    Cevap: 15
    Son Mesaj : 29.Mayıs.2011, 21:53
  3. Stevens Emporium-Newspaper | Gazete Numarası | illüzyon | Rapid | Downlaod | iNDiR
    Konu Sahibi ReJJim Forum Yabancı TV Show ve Belgeseller
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 05.Haziran.2010, 22:12
  4. Cevap: 2
    Son Mesaj : 04.Mart.2010, 01:35
  5. Kimlik numarası parayla öğrenilecek
    Konu Sahibi CaSh Forum Magazin Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 30.Nisan.2009, 15:33