emlaklik & sedatyucel

Film - Dizi Arşivi

Selamlar Arkadaşlar... Belirli bir fiyat karşılığında bana istediğim film ve diziden oluşan bir arşiv hazırlayacak birini arıyorum.Nasıl yani ? derseniz.Yapmak isteyen arkadaşa dvdleri vericem belirli birde ücret karşılığında bana arşiv hazırlayacak. Gerçekten ilgileniyorsanız ve benim netim sınırsız :D diyorsanız.Benimle iletişime geçin :)

Bu konu 2702 kez görüntülendi ve 19 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Film - Dizi Arşivi

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2702 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Genel Film - Dizi Arşivi

    Selamlar Arkadaşlar...
    Belirli bir fiyat karşılığında bana istediğim film ve diziden oluşan bir arşiv hazırlayacak birini arıyorum.Nasıl yani ? derseniz.Yapmak isteyen arkadaşa dvdleri vericem belirli birde ücret karşılığında bana arşiv hazırlayacak.


    Gerçekten ilgileniyorsanız ve benim netim sınırsız diyorsanız.Benimle iletişime geçin

    MetaLyuM ve serkan bunu beğendi.

  2. #2

    Genel Yönetici

    Standart

    sen söle dizileri gerisini boşver öm at dizileri ben sana yollarım.

  3. #3

    Standart

    O dizilere filmlere vericen parayı siteye bağışta bulun ben sana 14 tb lik arşivimi açayım

  4. #4

    Standart

    geompac Nickli Üyeden Alıntı
    sen söle dizileri gerisini boşver öm at dizileri ben sana yollarım.
    Eyvallah abim..


    MetaLyuM Nickli Üyeden Alıntı
    O dizilere filmlere vericen parayı siteye bağışta bulun ben sana 14 tb lik arşivimi açayım
    Olur walla

  5. #5

    Standart

    istediklerini gönderirsen yardımcı olurum kardeşim.

  6. #6

    Standart

    Mysterio bulamadığın eski filimlerdede ben yardımcı olurum 30 yıllık arşiv var dükkanda, video kasetleride dahil

  7. #7

    Standart

    mu_2billy , onları birde siteye atsan

  8. #8

    Standart

    MetaLyuM Nickli Üyeden Alıntı
    mu_2billy , onları birde siteye atsan
    Ah keşke öyle bi netim olsa bide boşluğum olsada atsam, ama öyle çok acil bulunması gereken film varsa kasar atarım.. Bellimi olur işlerim açılır eleman sayısını arttırır ve keyfi vaktim artarsa elimdeki arşivi seve seve paylaşırım..Duaların benimle olsun Akın işerlim açılsın..

  9. #9

    Standart

    kahramanv Nickli Üyeden Alıntı
    istediklerini gönderirsen yardımcı olurum kardeşim.
    mu_2billy Nickli Üyeden Alıntı
    Mysterio bulamadığın eski filimlerdede ben yardımcı olurum 30 yıllık arşiv var dükkanda, video kasetleride dahil

    Eyvallah

    Eski filmler var abim ama çok eski değil zaten çok bişe de istemiyorum Ufak bi liste çıkarıp eklicem konuya herkein arşivinde mutlaka vardır zaten


  10. #10

    Standart

    MetaLyuM Nickli Üyeden Alıntı
    O dizilere filmlere vericen parayı siteye bağışta bulun ben sana 14 tb lik arşivimi açayım
    hakkaten guzel bı teklıf olmus.abı sen sadece ıstek yap.gerısı gelır.....

Benzer Konular

  1. Takas Dvd Film Arşivi!!!!!!
    Konu Sahibi Vassago Forum Kişiden Sıfır Ürün ve 2.El Satış | Aradıklarınız | Takas
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 22.Nisan.2011, 11:18
  2. 2. El Ürün Wd. 1Tb harici Hdd (film & dizi )
    Konu Sahibi vsclub Forum Kişiden Sıfır Ürün ve 2.El Satış | Aradıklarınız | Takas
    Cevap: 13
    Son Mesaj : 01.Mart.2011, 14:54
  3. Film arşivi için DVD mi BDRip mi?
    Konu Sahibi algorismus Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 04.Ağustos.2010, 23:21