emlaklik & sedatyucel

CaShTR.CoM ve Yasaklı Alan Adına Nasıl Girilir ?

21 Şubat 2007 Çarşamba CaShTR.CoM ile İlgili ŞOK GELİŞMELER ! MÜJDEEE CASHTR.COM ALAN ADI TEKRAR HAYATA GEÇİYOR Müyap avukatları ve müdürüyle geçen KONUŞMALARIM sonrasında Eyüp Çocuk Esirgeme ve Gölcük Depremzede Derneklerine ait olan bağış makbuzlarını faxladım onlarda bana gönderecekleri taahhüt namaye sitede müzik mp3 ve online müzik dinletme olayı bir daha olmayacağına dair imza ile bildirge verirsem en kısa zamanda açacaklarını belirttiler gayet tatlı ve hoşça yanlış anlaşılma

Bu konu 12339 kez görüntülendi ve 120 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: CaShTR.CoM ve Yasaklı Alan Adına Nasıl Girilir ?

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 12339 kez incelendi.


Sayfa 3 Toplam 13 Sayfadan BirinciBirinci 1234567 ... SonuncuSonuncu
Toplam 121 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart CaShTR.CoM ve Yasaklı Alan Adına Nasıl Girilir ?

    21 Şubat 2007 Çarşamba CaShTR.CoM ile İlgili ŞOK GELİŞMELER !

    MÜJDEEE CASHTR.COM ALAN ADI TEKRAR HAYATA GEÇİYOR

    Müyap avukatları ve müdürüyle geçen KONUŞMALARIM sonrasında Eyüp Çocuk Esirgeme ve Gölcük Depremzede Derneklerine ait olan bağış makbuzlarını faxladım onlarda bana gönderecekleri taahhüt namaye sitede müzik mp3 ve online müzik dinletme olayı bir daha olmayacağına dair imza ile bildirge verirsem en kısa zamanda açacaklarını belirttiler gayet tatlı ve hoşça yanlış anlaşılma olduğunu sitemizin reklam amaçlı değil YARDIM ve PAYLAŞIM amaçlı bir portal olduğunu belirttim en kısa zamanda işlemlerimizi yapıp sitemizi geri alıyoruz HAYIRLI OLSUN


    CaShTR.CoM Alan Adı Bilindiği Üzere Telekom Tarafından Yasaklandı Yani DNS adresine girişi engelledi Peki Yasaklı Olsada Nası Gireriz hem CaShTR.CoM a hem başka yasaklanan sitelere?

    Bunun için 3 YOL var ;
    1- Kesin yol ve her zaman aklınızda tutacağınız

    www.keshtr.com ve www.cshtr.com

    adresi yani IP ye yönlendirilmiş alan adresleri ( http://89.106.20.101/cashtr.com/ )2-Anti-Ban programı (Programı çalıştırdıktan sonra www.cashtr.com yazıp İzin Ver demeniz yeterli)

    Not :İşlem bittikten sonra programı silebilirsiniz HER SEFERiNDE açıp aynı işlemleri yapmanıza gerek yok 1 Sefer Yapmanız Yeterli !


    Download İçin Tıklayınız http://www.bilgiportal.com/anti-ban/anti-ban 1.5.rar


    3- FTH abimizin anlattığı Elle izin verme sistemi programsız (Not:herkesde çalışmayacağı için son seçenek %80 olmakta)


    1- Bilgisayarım dosyasını çift tıklayın aşağıdaki adresi kopyalayıp enterlayın


    c:Windowssystem32Driversetc

    Aşağıdaki resimdeki gibi klasöre ulaşınca Hosts dosyasına Çift Tıklayın



    2- Çift Tıklayınca Windows bir yazı getirecek (dosyanın ne ile açılmasını sorduğu için) size burda Listeden Program Seçmek işaretlenecek



    3- Programlar Listesinden Notepad Seçilip tamam tuşuna basılacak ve dosyanın en alt satırına aynen aşağıdaki yazıyı yazın:

    89.101.20.101 www.cashtr.com

    (bakınız aşağıdaki resim)




    Geçmiş olsun işlem tamamdır. Dosyayı kaydedin ve hiç makinanıza reset falan atmadan bağlanın hemen Cashtr ye..

    Edit CaSh


  2. #21

    Standart

    ben denedim güzel bir şekilde oluyor.. ellerine sağlık

  3. #22

    Standart

    FTH abi dediklerini aynen yaptım ama yine açılmadı yaaa ((

  4. #23

    Standart

    Şunu direk aç site ismini gir bi dene olursa haber et ilk mesaja ekliyim genelde oldu dedi herkes

    Version 1.5 : http://www.bilgiportal.com/anti-ban/anti-ban 1.5.rar

  5. #24

    Standart

    wow süper çalışıyo açıldı abi ellerine sağlık Şu an Forumlarda geziyorum hehe

    Edited by - MoNsTeR on 15.02.2007 11:41:22 PM

  6. #25

    Standart

    1.mesaj güncellenmiştir yakında üyelere toplu mail olarak bu konu gönderilecektir...

  7. #26

    Standart

    paylaşım için teşekkürler adminim bayağı güzel program


  8. #27

    Standart

    süpersiniz arkadaşlar bu anti ban programı muhteşem cashtr da geziniyorum şimdiii.......teşekkürleerr...

  9. #28

    Standart

    sevindim burda olmanıza biraz sonra size mail atacaktım deneme yapıyordum ilk size bildireceğim diye haber vermiştim programı daha basit hale getirip mail ile yaymaya başlıyacağım üyelerimize

  10. #29

    Standart

    ellerine sağlık valla billa çalıştı 2.madde sayesinde bunu yaymanız lazım insanlara güzel olur bence bu gibi darbelerle durmayın yıkılmayın yasal olmayan bir site yapıp taşıma olayına gidin takipteyiz sizi divxplanet ve foreverdivx ailesi yönetim üyeleri olarak söylemiyecektim ama CaSh özverini kesme yılma insanları ateşlemeye devam et paylaşım heryerde paylaşımdır bunu sen söylerdin bizim forumlarda bulunduğun yönetimlerde empoze ederdin arkandayız CaSh yalnız değilsin

  11. #30

    Standart

    aslılnda söylemek istediğim çok şey var ama bunlar WwW.CaShTr.CoM ' u çekemiyorlar hemen deneyeceğim teşekkürler

Benzer Konular

  1. Cevap: 5
    Son Mesaj : 12.Mayıs.2011, 01:17
  2. DVD Nasıl Riplenir? DVDRip Nasıl Yapılır? DVD Nasıl Divx e Çevrilir (Resimli anlatım)
    Konu Sahibi BeBeGiM Forum Resimli & Videolu Program ve Donanım Anlatımları
    Cevap: 39
    Son Mesaj : 17.Kasım.2010, 23:36
  3. Cep telefonlarına ceza yağdı, 3 model yasaklı
    Konu Sahibi ERDEM Forum Teknoloji Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 07.Aralık.2009, 18:35
  4. Malûmatfürûşluk Adına Dil Cinayeti
    Konu Sahibi Derya Forum Türkçe - Edebiyat - Kitap Özetleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 07.Şubat.2008, 17:13