emlaklik & sedatyucel

Rapidshare Min.60 GB Film Dosyamızı SİLDİ !

Günlerce saatlerce 1024k 512k bağlantılarla UPLOAD ettiğimiz en az 100 Film yaklaşık 60-80 GB Dosyamız Rapidshare tarafından İSPİYONLANMA veya TOPLU FİLM SİLME olayında uçmuştur... Ama toplu film silinse kalanlar niye var tartışılır özetle biz GENE bu FİLMLERİ UPLOAD edeceğiz çünkü biz linkler silinsede yeniden UPLOAD sözü verdik gene atacağız Rapidshare sitesinede böyle saçma bir düzen için teşekkürler millet ADULT atarakmı o saçma PUAN sisteminizi kullanacak nasıl olacak? PREMIUM üyelik

Bu konu 13714 kez görüntülendi ve 169 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Rapidshare Min.60 GB Film Dosyamızı SİLDİ !

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 13714 kez incelendi.


Sayfa 2 Toplam 17 Sayfadan BirinciBirinci 12345612 ... SonuncuSonuncu
Toplam 170 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart Rapidshare Min.60 GB Film Dosyamızı SİLDİ !

    Günlerce saatlerce 1024k 512k bağlantılarla UPLOAD ettiğimiz en az 100 Film yaklaşık 60-80 GB Dosyamız Rapidshare tarafından İSPİYONLANMA veya TOPLU FİLM SİLME olayında uçmuştur...
    Ama toplu film silinse kalanlar niye var tartışılır özetle biz GENE bu FİLMLERİ UPLOAD edeceğiz çünkü biz linkler silinsede yeniden UPLOAD sözü verdik gene atacağız

    Rapidshare sitesinede böyle saçma bir düzen için teşekkürler millet ADULT atarakmı o saçma PUAN sisteminizi kullanacak nasıl olacak? PREMIUM üyelik sisteminiz bunun içinmi yapıldı FILM Silmek yerine ADULTLARI TEMİZLESENİZ YA işe yaramaz çöp torbaları beyinsiz geri zekalılar bunca emek böyle mi harcanır YASAL olmadığını biliosan niye baştan UPLOAD ETTİRİYOSUN sistemine şey ettğim...
    O İSPİYON yapan şerefsizlerde SAVAŞ İSTİYORSA kalleşçe değil adamca çıkıp ben söledim desin

    İŞTE SİLİNDİĞİ KESİN NETLEŞEN FİLMLER

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*BORAT Dvdrip (2006) Rs (Aralık 2006 Vizyon)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Dragon Fly Dvdrip (2002) Sonsuz Aşk - 8.6 Puan (Rapid+Oxyshare)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*The illusionist Tc (2006) rS (Sihirbaz) Görüntü Ses Kaliteli Türkçe Altyazılı !

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Casino Royale (2006) rS (James Bond Serisi Devamı) Vizyon !

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Inside Man Dvdrip (2006) Oxy+Rs (İçerideki Adam)

    *Rapid SİLDİ*Sweet November Dvdrip (2001) Rs (Kasımda Aşk Başkadır)


    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Prime Dvdrip (2005) Pando+RS (Yeniden Upload)
    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Click Dvdrip (2006) Rd (Uzaktan Kumanda)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Sea Of Fear Dvdrip (2006) Rs (Denizde Korku)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*C.R.A.Z.Y Dvdrip (2005) Rs (Çılgın) IMDB 8.3

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Sentinel , The Dvdrip (2006) Rd (Fedai) 2007 Vizyon

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*The Hill Have Eyes Dvdrip (2006) Tepenin Gözleri

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Little Man Dvdrip (2006) Rs (Küçük Adam) Vizyonda

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Feast Dvdrip (2005) Rs (Vizyona Girmedi) Korku

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Eternal Sunshine of the Spotless Mind Dvdrip (2003) Rs (Sil Baştan) Jim Carey Başrolde

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Monster House Dvdrip (2006) RS (Canavar EV)

    *Rapid SİLDİ*Hard Candy Dvdrip (2006) RS (LoLiPoP)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*Five Fingers Dvdrip (2006) Rs (Laurence Fishburne Başrolde)

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*A Lot Like Love Dvdrip (2006) Aşk Gibi Bir Şey

    Yeniden Upload Tamamlandı*Rapid SİLDİ*CaRs , The Dvdrip aC3 (2006) RD (Arabalar) 2 CD
    [/b]Ve aşağıdakilerin hepsinin Yeniden Uploadları Tamamlandı American pie 5, Clerks 2, Convenant, Attack Force,Undisputed 2, Rob b Hood, Dragon Tiger Gate, Save The Last Dance,Garfield 2(türkçe), Wicker Man, Fly Boys, She’s The Man (Bayan Futbolu)


  2. #11

    Standart

    cash dostum,
    sinirlenme! kızmakla haklısın dosyaları upload etmek için cok zaman ve çaba sarfettin, dosya silinmesi sadece rapid te değil, bir de iyi tarafından bak! ya hepsi silinseydi
    bu tür küçük problemler senin için sorun olmamalı!

  3. #12

    Standart

    açıl link açıl

  4. #13

    Standart



    hdd lerini bosaltmak icin yaptıkları işe baq yaa


  5. #14

    Standart

    songuko wrote:
    ya kim niye ispiyonluyor anlayamadım
    Tüh , bu kadar emek boşa gidince insan üzülüyor

    Kim niyemi ispiyonluyor?? Hiç bir site (özellikle forum sitesi) sahibi böyle bir siteyi istemezde ondan. Herkesin en büyük rakiplerinden biri. Burası onların üyelerini çalıyo bu siteye bi giren bi daha çıkamıyo malesef: )

  6. #15

    Standart



    kendilerini akıllı zanneden bu salak herifler adult filmleri silmiyorlar + içinde çocuk pornogrofisini olduğu yasal olmayan bütün ülkelerce kınanan böyle terbiyesizce ve ahlaksızca yapımlara bişey demiyorlar.


  7. #16

    Standart

    demek her yerde bir kıllık yapan bulunuyor cash kardeş senin canın sağolsun boşver üzülme

  8. #17

    Standart

    Hicbirsey insanların paylasim ruhunu durduramaz.İstedikleri kadar silsinler,yine doldururuz harddisklerini.Madem bi sistem yaptılar dogru durust kontrol etmesini de ogrenecekler ozaman..Yeter ki cash gibi kardesler dimdik ayakta dursunlar..

  9. #18

    Standart

    Konularda yazan arkadaşlar sözümüzde duracağız ve bugüne kadar Organize İşler 8-9 Avrupa Yakası 6-7 (85 bölüm) aklımda kalanlar daha birçok dosya attık oxyshare upfile pando gibi sitelere silindi artık dedik rapidshare atalım ordanda silindi ama biri ispiyonladı bizde bir çözüm üreteceğiz ve BU DOSYALARI GENE UPLOAD EDECEĞİZ hiç merak etmeyinSilinen herşey gene atılacak çünkü PAYLAŞIM BÖYLE YAPILIR

  10. #19

    Standart

    vay terbiyesizler dursun iki dakika daha sırada bekleyen filmlerim var ya

  11. #20

    Standart

    ya kardeş haklısın valla. neden böle saçmalıklar yapıyor bazı insanlar anlamıyorum.

Benzer Konular

  1. Jet Lee Box Set | Jet Lee Kolesiyonu | 9 Film | Tr Dublaj | Rapidshare
    Konu Sahibi BeBeGiM Forum DVDRip | DVBRip DuaL-TR
    Cevap: 245
    Son Mesaj : 16.Ocak.2016, 16:40
  2. Cevap: 41
    Son Mesaj : 20.Ocak.2013, 12:14
  3. Cevap: 13
    Son Mesaj : 23.Kasım.2011, 17:47
  4. Şamil Kafkas Kartalı | Çizgi Film | Rapidshare | Download | iNDiR
    Konu Sahibi donasb Forum Orijinal Dil Çizgi ve Animasyon Filmler
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 24.Eylül.2011, 21:03