emlaklik & sedatyucel

Ceptelefonu ile ilgili hertürlü konuda yardımcı olurum.

Merhabalar, Arkaşlar uzun süredir ceptelefonu işindeyim istediğiniz hertürlü konuda yardımcı olurum. Ceptelefonu ile ilgili her türlü ürün bulunmakatadır elimde olmasada temin etmeye çalışırım.

Bu konu 2712 kez görüntülendi ve 15 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Ceptelefonu ile ilgili hertürlü konuda yardımcı olurum.

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2712 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Yeni Ceptelefonu ile ilgili hertürlü konuda yardımcı olurum.

    Merhabalar,

    Arkaşlar uzun süredir ceptelefonu işindeyim istediğiniz hertürlü konuda yardımcı olurum.

    Ceptelefonu ile ilgili her türlü ürün bulunmakatadır elimde olmasada temin etmeye çalışırım.

    ceemmy bunu beğendi.

  2. #2

    Standart

    slm n8 almak isyrm hesaplı bulabilirmiyim

  3. #3

    Standart

    serhad95 Nickli Üyeden Alıntı
    slm n8 almak isyrm hesaplı bulabilirmiyim
    Bulursun bulmasınada ithaltçı firma farklılığı olur bence kvk yada genpadan şaşma. Ama diğer ithalatçı firmaların ürünlerinide bulabilirsin. Ama benim tavsiyem kvk veya genpa

  4. #4

    Standart

    hocam u900 var bende onun ekranı gitti düzelmiyo...telefoncu filmi bozulmuş değiştirelim 30 tl dio..değer mi yoksa telefonu rafa mı kaldırayım )

  5. #5

    Standart

    yeni bir telefon alacağım ama kararsızım ne alayım ? 500 ve 650 arası bişeyler bakıyorum ..

  6. #6

    Standart

    5800 XM'de kullanabileceğim ücretsiz bir navigasyon programı var mı? Telefonumda ücretsiz ovi maps var ama nasıl kullanabilirim bilmiyorum. Telfoncuya sordum 15 TL'ye kurarım dedi. Kendi yapabileceğim birşeyse yardım eder misiniz.

  7. #7

    Standart

    hickirik13 Nickli Üyeden Alıntı
    hocam u900 var bende onun ekranı gitti düzelmiyo...telefoncu filmi bozulmuş değiştirelim 30 tl dio..değer mi yoksa telefonu rafa mı kaldırayım )

    Yeni telefon al bence havaya 30 tl verme 2ay sonra bir 30 daha vereceksin nasıl olsa.

    -- CSHTR ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:00 -->-> Daha önceki mesaj 15:58 --

    ZASECEN Nickli Üyeden Alıntı
    5800 XM'de kullanabileceğim ücretsiz bir navigasyon programı var mı? Telefonumda ücretsiz ovi maps var ama nasıl kullanabilirim bilmiyorum. Telfoncuya sordum 15 TL'ye kurarım dedi. Kendi yapabileceğim birşeyse yardım eder misiniz.
    Zaten 5800 da navigasyon kendinden entegreli yani navi var onda o yazılımla normal araba otururken çalıştır sonra seçeneklerden konumu belirle zaten belli bir zaman sonra gprs almaya başlar hemen almasa bile bekleyince gprs gelir.. sonra gideceğin yeri yazarsın gidersin.. Havaya ayrı bir ücrete gerek yok.

  8. #8

    Standart

    Kaptan Biraz İlginç olucak ama Nokia N8'e Sahibim ve İnternet Ayarlarında DNS Ayarı Yapabilirmiyim..

    Anlarsın Girilemeyen Sitelere Girmem Lazım

  9. #9

    Standart

    ByReqaL Nickli Üyeden Alıntı
    Kaptan Biraz İlginç olucak ama Nokia N8'e Sahibim ve İnternet Ayarlarında DNS Ayarı Yapabilirmiyim..

    Anlarsın Girilemeyen Sitelere Girmem Lazım
    olması lazım internet profil ayarlarında dns yazması gerekiyor orları biraz kurcala bulursun.

  10. #10

    Standart

    nokia n 95 kullanıyorum şöyle bir sorunum var telefonumda adobe reader 1.5 yüklü ancak pdf bir dosya attığımda sadece bir kısmını görebiliyorum ( mesela 440 sayfalık bir kitap attım kitabın sadece ilk 140 syfasını falan görüyorum gerisini göremiyorum tekrar başa dönüyor. ) güncellemeyi dene dediler de beceremedim nasıl olacak bilmiyorum bu sorunun çözümünü biliyorsanız detaylı bir çözüm önerisinde bulunursanız sevinirim. ( güncellemenin nasıl yapılacağını yazarsanız sevinirim. ) kolay gelsin. program orijinal mi demişlerdi, açınca programı herhangi bir uyarı vermiyor. ben kurmadım aldığımda mevcuttu program içinde herhangi bir değişiklik yapmadım uygulama hakkında kısmını açınca ; adobe reader LE 1.5.0, copyright 2006 adobe systems incorporated. all rights reserved. patents pendig. adobe, the adobe logo and reader are either registered trademarks or trademarks of adobe systems incorporated.

    yazısı çıkıyor.

Benzer Konular

  1. Sıfır Ürün Ceptelefonu Bataryaları
    Konu Sahibi telephoncu Forum Kişiden Sıfır Ürün ve 2.El Satış | Aradıklarınız | Takas
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 15.Nisan.2011, 22:34
  2. Webmaster Yardımcı Programları
    Konu Sahibi CaSh Forum Yazılım Programlama & Web Tasarım
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 01.Mayıs.2010, 11:09
  3. Sorunum Var Yardımcı olurmusunuz :(
    Konu Sahibi rimotrian Forum Sitemizle İlgili Şikayetleriniz
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 19.Ocak.2010, 18:32
  4. Web Tasarım ile ilgili yabancı 100 yardımcı internet sitesi
    Konu Sahibi CaSh Forum Yazılım Programlama & Web Tasarım
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 11.Ağustos.2009, 03:59