emlaklik & sedatyucel

Hiç yeni etkinlik yok

7 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    ındrıremıyorum ya recep ıvedık ıkıyı yardım
  2. Cevapla
    Mrb farcry 2 yi indirdim rzr-fcr2 rar dosyasını daemon la kurdum sımdı serial istiyor ve crack demissin konuda,indirdiklerimin icinde serial yada crack tarzında bsy cıkmadı bi yardımcı olursan sevinirim teşekkurler.
  3. Cevapla
    çok güzel oyundur
  4. Cevapla
    mrb ya ben pspye oyun indiriyorum rardan psp_game ve umd die dosya cıkıyo pspye yüklemek icinde iso fln olması lazım ama o klasörde öle bi sey yok bi cvp verebilirmisiniz deliricem valla
  5. Cevapla
    yawww arkadaş ben oyunu sorunsuz indirdim,kurdum ama oyuna tıkladığımda EA ile ilgili ybancı yazılar yazıo hemen altında da bi boşluk seklinde bi yer var orda ilk serial yazıo sonra DONE VE DON'T CONTİNUE var tılıyorum olmuyor acba cracki yanlış mı attım su carack'in linkini ayrıca verirsen sevinirim
  6. Cevapla
    mrb ben benjamin buttonu indirdim... ama rar şifresi hata verior doğru olduğundan emin misiniz?...yardımcı olursanız sevinirim iki filmdr indiriyorum aynı hatayı veriyor...cevap bekliyorum..şimdiden tşkkrler.
  7. Cevapla
    selamlar kardeşim bu james bond un oyunun seriali yok ya onuda paylaşırmısın bizimle çok teşekkür ederim şimdiden
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 7 of 7
Mr.Free Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
20.Eylül.1978 (41)
Mr.Free Hakkinda
Konumunuz / Location:
Värld
İlgileriniz / Interests:
FenerBahce

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
556
Günlük Ortalama Mesajlar
0.12
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
7
En yeni mesaj
27.Mart.2009 19:57
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
29.Ocak.2014 23:35
Üyelik tarihi
11.Eylül.2007
Tavsiye Puanı
7

1 Arkadaşım

  1. Overdoze Overdoze isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    İşin Ehli

    Overdoze
Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1