Gittigidiyor Reklam

Eee şey ben yeni geldim :D

memo abinin yogun isteği üzerine actım sitenizde yeniyim yardım eder misiniz? Ben Sülo Tekirdağlıyım falan filan Beşiktaş Aşığıyım.. Sevgilim var ve onu çok seviyorum Absürt bi insanımdır.. acaip tavırlarım vardır.. sivriyimdir.. herşeye burnumu sokarım.. muzurumdur.. artistimdir.. vsvsvs ksıaca : Bazen bir karıncayı incitmeyecek kadar masum, Bazen bir fiili öldürebilecek kadar asi ve kızgın, Bazen bir aşkı bitirebilecek kadar hain,

Bu konu 1682 kez görüntülendi ve 22 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Eee şey ben yeni geldim :D

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1682 kez incelendi.


Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart Eee şey ben yeni geldim :D

    memo abinin yogun isteği üzerine actım sitenizde yeniyim yardım eder misiniz?

    Ben Sülo Tekirdağlıyım falan filan
    Beşiktaş Aşığıyım..
    Sevgilim var ve onu çok seviyorum
    Absürt bi insanımdır.. acaip tavırlarım vardır.. sivriyimdir.. herşeye burnumu sokarım.. muzurumdur.. artistimdir.. vsvsvs ksıaca :

    Bazen bir karıncayı incitmeyecek kadar masum,
    Bazen bir fiili öldürebilecek kadar asi ve kızgın,
    Bazen bir aşkı bitirebilecek kadar hain,
    Bazen bir aşka yardım edebilecek kadar fedakar,
    Bazen hayatı bitirebilecek kadar umutsuz,
    Bazen hayata tutunacak kadar güçlü,
    Bazen insanın içini ısıtacak kadar sıcak,
    Bazen bir damla suyun yaprağın üzerine verdiği güzellik kadar güzel,
    Bazen bebeğinn saflığı kadar saf ve şirin,
    Bazen dünyayı kurtaracak kadar zeki,
    Bazen uslanmayacak kadar yaramaz,
    Bazen de hayat oyunlarına katlanmaya çalışan bir insan...
    İŞTE BEN BUYUMMM!!!!!!!!!!!

    ßeni YormayIn! --> Çok üşengecim!!!.
    ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
    ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
    Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
    iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
    GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
    Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
    Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
    çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
    ßana a$Ik oLma! --> ßen zaTeN aŞığıM !

    MeMo, S.E.T, *Cadıcık* ve 7 kişi daha bunu beğendi.

  2. #11

    Standart

    teşekkürler umarım güzen günler bol paylaşımlı günler görürüz
    ReDDeS bunu beğendi.

  3. #12

    Standart

    MoNsTeR Nickli Üyeden Alıntı
    memo abinin yogun isteği üzerine actım sitenizde yeniyim yardım eder misiniz?

    Ben Sülo Tekirdağlıyım falan filan
    Beşiktaş Aşığıyım..
    Sevgilim var ve onu çok seviyorum
    Absürt bi insanımdır.. acaip tavırlarım vardır.. sivriyimdir.. herşeye burnumu sokarım.. muzurumdur.. artistimdir.. vsvsvs ksıaca :

    Bazen bir karıncayı incitmeyecek kadar masum,
    Bazen bir fiili öldürebilecek kadar asi ve kızgın,
    Bazen bir aşkı bitirebilecek kadar hain,
    Bazen bir aşka yardım edebilecek kadar fedakar,
    Bazen hayatı bitirebilecek kadar umutsuz,
    Bazen hayata tutunacak kadar güçlü,
    Bazen insanın içini ısıtacak kadar sıcak,
    Bazen bir damla suyun yaprağın üzerine verdiği güzellik kadar güzel,
    Bazen bebeğinn saflığı kadar saf ve şirin,
    Bazen dünyayı kurtaracak kadar zeki,
    Bazen uslanmayacak kadar yaramaz,
    Bazen de hayat oyunlarına katlanmaya çalışan bir insan...
    İŞTE BEN BUYUMMM!!!!!!!!!!!

    ßeni YormayIn! --> Çok üşengecim!!!.
    ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
    ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
    Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
    iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
    GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
    Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
    Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
    çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
    ßana a$Ik oLma! --> ßen zaTeN aŞığıM !

    Başlı Başına Farklı Bir Konu Olmuş Bu Topic Monster Dostum... Çoook Geç Bir Hoşgeldin Olacak Ama Olsun.Ben Yinede Söylemek İstedim...

  4. #13

    Standart

    Selamlar ben de yeni geldim

  5. #14

    Standart

    hoşgeldin handsome88 senide tanıyalım

  6. #15

    Standart

    Hoşgeldiniz gerçi ben de yeni geldim ama iyiki gelmişim
    ReDDeS bunu beğendi.

  7. #16

    Standart

    sende hoşgeldin SyperBoy

  8. #17

    Standart

    Hoşbulduk sayın Monster. Güzel vakit geçiririz umarım

  9. #18

    Standart

    umarım senin dediğin gibi güzel vakit gecirirsin

  10. #19

    Standart

    you welcome monster solution gud time in site from cshtr....

    gerçi bende senden 3 gün önce geldim...
    Artisim, tiyataracuyum (madde harici alış veriş erbabuyum ), serbest meslekteyim,şairim,ressamım,ço banım vesaireeee vesaireeee haaa bu arada kangal köpeklerimlen gurur duyuyorum

  11. #20

    Standart

    yaaa bi git abi ya hala kangal diyosun bana heeheheeheh sende h.g abi seni şöyle ağır topların oldugu bi köşeye alalım..

Benzer Konular

  1. Geldim
    Konu Sahibi kral070 Forum CaShTR.CoM & KeShTR.CoM Üyelerimiz
    Cevap: 38
    Son Mesaj : 10.Eylül.2017, 05:07
  2. ben geldim
    Konu Sahibi takoz2 Forum Yeni Üyelerimiz
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 09.Eylül.2010, 01:59
  3. Yeni geldim Çok memnunummm ( :
    Konu Sahibi haykocu11 Forum Yeni Üyelerimiz
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 24.Nisan.2009, 18:16
  4. Ben de geldim
    Konu Sahibi Yabangülü Forum Yeni Üyelerimiz
    Cevap: 13
    Son Mesaj : 24.Mayıs.2008, 23:06
+Sedat Yücel