Gittigidiyor Reklam

İyiki Doğdun FTH Abim | 29 Temmuz 1970

2006 yılında açılan "Doğum Günü kutlama" konusuna 3 yıl sonra bir güncelleme de ben yapayım. Sitemiz kurucularından FTH nickli abimizin doğum günüdür. Doğum gününü kutlar, kendisine sevdikleriyle birlikte, nice mutlu seneler diler, bu vesileyle sitemize verdiği emekler için bir kez daha teşekkür ederiz.(Overdoze) 2008 yılında yazılan mesaj http://img410.imageshack.us/img410/5342/fthpc6.jpg

Bu konu 5118 kez görüntülendi ve 75 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: İyiki Doğdun FTH Abim | 29 Temmuz 1970

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 5118 kez incelendi.


Sayfa 6 Toplam 8 Sayfadan BirinciBirinci ... 2345678 SonuncuSonuncu
Toplam 76 adet sonuctan sayfa basi 51 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Poll İyiki Doğdun FTH Abim | 29 Temmuz 1970

    2006 yılında açılan "Doğum Günü kutlama" konusuna 3 yıl sonra bir güncelleme de ben yapayım.

    Sitemiz kurucularından
    FTH nickli abimizin doğum günüdür. Doğum gününü kutlar, kendisine

    sevdikleriyle birlikte, nice
    mutlu seneler diler, bu vesileyle sitemize verdiği emekler için bir kez

    daha teşekkür ederiz.(Overdoze)


    2008 yılında yazılan mesaj
    Alıntı
    KONU AÇILIŞ TARİHİNE DİKKATLİCE BAKINIZ
    Aynı başlığı açarken ya vardı dedim 29.07.2006 tam 2sene olmuş bea abim
    İyiki varsın İyiki doğdun diğer dileklerim 2 sene öncekiyle aynı


    29.07.2006 yazmışım :
    Alıntı
    Nice Senelere FTH abim unutuyoduk az kalsın ama farkettim dolanırken
    Etkinlik kısmında olmamasına rağmen eklememişsin herhal:P
    Ailenle herşeyin gönlünce geçeceği bol paralı huzurluve hep yanımızda olacağın bir hayat dileğiyle Happy Birthday FTH abim

    BeBeGiM, MaRMaRaLi, S.E.T ve 10 kişi daha bunu beğendi.

  2. #51

    Standart

    FTH abii iiyi ki doğdun .. nice ailenle mutlu ve huzurlıu yarınlara ..
    FTH bunu beğendi.

  3. #52

    Standart

    Doğum Günün Kutlu Olsun... Nice yeni yaşlara hep birlikte inşallah....
    FTH bunu beğendi.

  4. #53

    Standart

    Çoooook teşekkürler arkadaşlar, 1 yıl daha gitti ömürden kalanlara Allah kerim..

    Tatil tam anlamıyla berbat geçti. bu konuda bir topic açmayı bile düşünüyorum, komedi niyetine okursunuz.
    Doğum günümü açıkçası bende unutmuştum şirkette akşam 5 te bir sürpriz yapmasalardı dünyadan haberim yoktu.

    yazıya nedne heman cevap vermedim? Yalan yok, siteye girmedim. Akşamları çok yoğun olmaya başladı bunaltıyor. Çocuk, akrabalar, arkadaşlar derken 1 akşam evimde oturamaz oldum

    Neyse, Marmarali kardeşimin dediği gibi , oyun, internet hevesimi kaybettim sanırım. Eskiden günde 5-6 saat uykudan fedakarlık edip oyun oynayan ben, saat 11 oldumu doğru yatağa gider oldum..
    Geçicidir umarım, Eylül-ekim gibi bir sürü yeni FPS çıkıyor, kaçırmamak lazım.

    Cash kardeşim yola beraber çıktık, bu site de bir sürü sıkıntı yaşadık ama bu site sayesinde bir sürü arkadaşımız oldu. Arada buluşup muhabbet eder olduk. Bence en büyük kazanç bu.
    Değerli insanlarla tanışma fırsatı yaratması!

    Cashtr-Keshtr-cshtr ve daha bilmem ne isimli olursa olsun niye yıllara diliyorum hepbirlikte.
    Hepiniz sağolun..
    TooL ve BuGi bunu beğendi.

  5. #54

    Standart

    sevdıklerınle bırlıkte nıce saglıklı ve mutlu uzun omurler ve dogum gunlerı gecırmenı dılerım abı ıyıkı dogdun ıyıkı burada bızlerle bırlıktesın

  6. #55

    Standart

    1 sene sonra yeni bir doğumgününde görüşmek dileğiyle konu kilit
    BuGi bunu beğendi.

  7. #56

    Standart

    CaSh Nickli Üyeden Alıntı
    1 sene sonra yeni bir doğumgününde görüşmek dileğiyle konu kilit

    Konuyu yeniden açtım. O gün bu gündür...

    Doğum günün kutlu olsun FTH Abi.. Sevdiklerinle birlikte nice mutlu, sağlıklı senelere...
    BuGi, FTH ve ZuZu bunu beğendi.

  8. #57

    Standart

    Merhabalar,

    Her ne kadar tanışmıyor olsakta Site de sizin için yazılanları bu güne kadar yaşadığınız Acı tatlı paylaşımlarınızı Okuyorum Efenim.

    Aileniz ve Sevdikleriniz ile nice Güzel Yıllara Diyelim Hayat karşımıza daima iyi huylu Güzel Ahlaklı Aklı başın da İnsanlar çıkarsın ki Mutluluğumuza bir kat daha katalım Paylaşımlarla Sağlıcakla kalınız

    FTH Abim...:1600:
    FTH bunu beğendi.

  9. #58

    Standart

    Doğum günün kutlu olsun FTH abi...Sevdiklerinle niceeeeeee mutlu yıllara umarım yeni yaşın sağlık-mutluluk-sevgi getirir
    BeBeGiM, BuGi ve FTH bunu beğendi.

  10. #59

    Standart

    FTH Abim Yani Kısaca FATİH Abi, Nice senelere büyük insan
    BuGi, Black ve FTH bunu beğendi.

  11. #60

    Standart

    doğum günün kutlu olsun FTH abi sevdiklerinle birlikte sağlıklı huzurlu senelere
    BeBeGiM, BuGi, Black ve 1 kişi daha bunu beğendi.

Benzer Konular

  1. İyiki Doğdun Bebeğim !
    Konu Sahibi S.E.T Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 25
    Son Mesaj : 09.Ekim.2010, 02:47
  2. İyiki Doğdun SChumi
    Konu Sahibi Black Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 07.Ekim.2008, 14:32
  3. İyiki Doğdun Birsutanesi!
    Konu Sahibi S.E.T Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 23.Eylül.2008, 14:56
  4. İyiki Doğdun 4r3s !
    Konu Sahibi TooL Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 19
    Son Mesaj : 15.Haziran.2008, 17:54
  5. İyiki Doğdun WiSeWolF :)
    Konu Sahibi ZuZu Forum Tebrik,Özel Gün Kutlama ve Hoşgeldiniz
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 19.Mayıs.2008, 01:02
+Sedat Yücel