Gittigidiyor Reklam

Harddisk Çöküyor

Merhaba Arkadaşlar. Benim hdd ile sorunlarım var. İlk sorunum diskten tık-tık sesi gelmesi :D Ama hangisi bilmiyorum :D C de tıklama var sanırım ama D de hata göstermesi :370: Sanırım 2 side göçmek üzere. 3 disk takılı ve bir programla aşağıdaki bilgileri aldım. 2. sorunum da resimlerdeki SARI işaretli olan değerlerin ne anlam geldiklerini bilmemem :( Yardımcı olursanız sevinirim. C http://i46.tinypic.com/1zq79qq.jpg D http://i50.tinypic.com/s1uaut.jpg http://i50.tinypic.com/ffcxna.jpg

Bu konu 2526 kez görüntülendi ve 10 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Harddisk Çöküyor

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2526 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Harddisk Çöküyor

    Merhaba Arkadaşlar. Benim hdd ile sorunlarım var. İlk sorunum diskten tık-tık sesi gelmesi Ama hangisi bilmiyorum C de tıklama var sanırım ama D de hata göstermesi :370: Sanırım 2 side göçmek üzere. 3 disk takılı ve bir programla aşağıdaki bilgileri aldım. 2. sorunum da resimlerdeki SARI işaretli olan değerlerin ne anlam geldiklerini bilmemem Yardımcı olursanız sevinirim.

    C


    D



    E



  2. #2

    Standart

    1. sorumun cevabını şimdi aldım Artık D diskim yok Son olarak Low level deneyecem.
    2. soruma ERDEM abi cevap verecek gibi duruyo

  3. #3

    Standart

    sector çökmesi oluşmuş sanırım
    bu (40 Gb) diskinin üzerinde işletim sistemi kurulu ise acil yedeklerini al derim.

    400 lük diskin temiz görünüyor ama 40 lık diskinin d partition u çökmesi çok normel çünkü diskin son sektorlerinde damage olarak işaretlenmiş bölge var sende görmüşsündür.

    tavsiyem hiç uğraşma 40 lık disk piyasada kalmadı git sata2 bi disk al 160lık

  4. #4

    Standart

    Abi 400 lük diskte sarı görmek beni tedirgin etti Elimde 2 tane 1tb sata2 disk var ama usb den başka türlü bağlayamıyorum board açılışta diski görüyor ama kitleniyor diskleri sata1 yapıp denediğimde sonuç aynı. Ayrıca sata kartı alıp taktım yine aynı Elimde 2 tane 40 GB aynı diskten vardı, biri sabah gitti (Partionsız). Tam olarak gitmedi de dosyaları alıp emekliye ayırdım. C'deki Tık seside sanırım ide kaplosundan dolayı oluyor, slave e aldım tık gitti belkide diğer 40lık disk te gitmemiş olabilir birde c diskine win7 32b kurim diyorum sistem aşağıda. Abim sence sonuç ne olur

    celeron 2.4GHZ
    asus p4x8x-x board
    1280mb ram
    nvidia geforce fx5200 128mb

  5. #5

    Standart

    Benim de laptop un hdd gitti sanırım.Açılışta bir yazı geliyor f1 bas diyor falan.Sanırım değiştirmem gerek...

  6. #6

    Standart

    Çıkan yazıyı yazarsan yardımcı olabiliriz Mysterio kardeşim

  7. #7

    Standart

    SMART Failure Predicted on Harddisk 4: WDC WD1600 BEVS-22RSTO-(S1)
    WARNİNG:İmmediately back-up your data and replace your Harddisk drive.A failure maybe imminent.

    Press F1 to Continue.


    Ha bide açtıktan sonra da bu gelmeye başladı...






    Vallahi anlamadım ne oldu.Sanırım gitti benim ki abi...

  8. #8

    Standart

    Diskinin göçmeye başladığını, yedeğini en yakın zamanda alman gerektiğini ve almazsa kaybedebileceğin yazıyor. Yeni disk yolu gözüküyor sana abim

  9. #9

    Standart

    Saol abi ilgilendiğin için...Değişicez artık

  10. #10

    Standart

    bu şekilde hata alınan HDD leri bir şekilde hataları düzelten programlar mevcut mesela Powermax programını kullanabilirsiniz bedsektör leri kaldırıyor sadece o alanı okutturmuyor en azından HDD kullanılıyor ancak dipnot vereyim HDD niz ile bu işlemi yaparsanız C, D , E partition varsa onların hepsi gider yani ilk alınmış gibi olur.

Benzer Konular

  1. 2. El Ürün WD 1 TERABAYT 3,5 Inc Harici Harddisk
    Konu Sahibi ugureke Forum Kişiden Sıfır Ürün ve 2.El Satış | Aradıklarınız | Takas
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 17.Ocak.2011, 01:22
  2. Hangi Harddisk Sizce İyi?
    Konu Sahibi cgtyy Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 12.Ocak.2011, 13:58
  3. harddisk arızası
    Konu Sahibi selman64 Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 06.Ocak.2011, 01:01
  4. Harddisk çalışmıyor
    Konu Sahibi dec0ms Forum CshTR Yardım - Yararlı Bilgiler
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 25.Ekim.2010, 18:05
  5. 1terabayt ram 2 terabayt harddisk
    Konu Sahibi BiGKaBuS Forum Magazin Haberleri
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 13.Nisan.2006, 13:56