Gittigidiyor Reklam

E-Kitap E-Book İstekleriniz Buraya

E-Kitap İsteklerinizi bu başlık altında yaparsanız isteklerinize cevap alabilirsiniz. Yalnız bazı E-Kitapların bulunmasının zor olacağını veya bulunamayacağını göz önünde bulundurunuz. İstekte bulunduğunuz film en kısa sürede bulunduğu taktirde bu bölüme eklenecektir. Lütfen sabırlı olunuz. Bu bölümden link tarzı yardımlar verilmeyecek program upload edilip bu kısma başlık olarak eklenecektir. Ayrıca KONU Başlığı Lütfen açmayınız konu cevaplanmadan SİLİNECEKTİR. Lütfen istek yapmadan önce

Bu konu 74171 kez görüntülendi ve 278 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: E-Kitap E-Book İstekleriniz Buraya

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 74171 kez incelendi.


Sayfa 11 Toplam 28 Sayfadan BirinciBirinci ... 78910111213141521 ... SonuncuSonuncu
Toplam 279 adet sonuctan sayfa basi 101 ile 110 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Exclamation E-Kitap E-Book İstekleriniz Buraya

    E-Kitap İsteklerinizi bu başlık altında yaparsanız isteklerinize cevap alabilirsiniz. Yalnız bazı E-Kitapların bulunmasının zor olacağını veya bulunamayacağını göz önünde bulundurunuz.
    İstekte bulunduğunuz film en kısa sürede bulunduğu taktirde bu bölüme eklenecektir. Lütfen sabırlı olunuz. Bu bölümden link tarzı yardımlar verilmeyecek program upload edilip bu kısma başlık olarak eklenecektir.
    Ayrıca KONU Başlığı Lütfen açmayınız konu cevaplanmadan SİLİNECEKTİR. Lütfen istek yapmadan önce arama yapınız.



    İsteğiniz mesajınızda konu linki olarak şu şekilde verilecektir
    CaSh :
    Gazete Manşetleri | 1919 - 2007 Önemli Olaylar | Rapidshare

    CaSh, DaRk LoRD, lost108 ve 32 kişi daha bunu beğendi.

  2. #101

    Standart

    kemal bilbaşar cemo... bulabilirseniz çok sevinirim.şimdiden teşekkürler

  3. #102

    Standart

    Arkadaşlar lütfen kırıcı aşalayıcı mesajlar yazmayınız elimizden geldiğince inanın daha fazlası belkide..CSHTR olarak elinden geldiğince tüm isteklerle tek tek ilgilenilmektedir. Ama İLk mesajıda daha dikkatli okursanız. Her kitabı hemen bulmak mümkün olmuyor bulduklarımızı hemen eklenmekteyiz. Bunlarıda göz önüne alarak yorumlar yapalım lütfen anlayışınız ve sabrınız için teşekkürler ..

  4. #103

    Standart

    teşekkürler. zaten artık bir şey isteyeceğimi sanmıyorum sizden...

  5. #104

    Standart

    koleksiyoncu Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler. zaten artık bir şey isteyeceğimi sanmıyorum sizden...
    Bu ne demektir şimdi elimizden geldiğince tüm istekleri değerlendiriyoruz her kitap ha deyince olmuyor. Araştırıyoruz bazı kitaplar hemen e book olarak bulunmuyor tüm bunları lütfen göz önünde bulundurunuz. Var olan e book ları hemen ekliyoruz bu konu altında konu linki şeklinde tekrardan haber ediyoruz. konuyu dikkatli incelerseniz her isteği kesin buluyoruz diye bi şey yazmıyor ki bu imkansızdır. Her şeye hemen ulaşılamıyor malesef. Lütfen bunlarıda göz önünde bulundurarak Yorumlar yapalım.. Sonuçta sizler için çabalıyoruz.
    Saygılarımla..

  6. #105

    Standart

    Arkadaşlar lütfen buraya sarfedilen emeği gözardı etmeyelim ve biraz emeğe saygı duyalım lütfen...
    Buarada benimde bir ricam olacak,alese hazırlanıyorum kaynak kitaba ve dökümana ihtiyacım var edindiğim kaynaklar hep yarım,oyüzden işimi görmedi ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler...

  7. #106

    Standart

    thethunderbolt Nickli Üyeden Alıntı
    Bu ne demektir şimdi elimizden geldiğince tüm istekleri değerlendiriyoruz her kitap ha deyince olmuyor. Araştırıyoruz bazı kitaplar hemen e book olarak bulunmuyor tüm bunları lütfen göz önünde bulundurunuz. Var olan e book ları hemen ekliyoruz bu konu altında konu linki şeklinde tekrardan haber ediyoruz. konuyu dikkatli incelerseniz her isteği kesin buluyoruz diye bi şey yazmıyor ki bu imkansızdır. Her şeye hemen ulaşılamıyor malesef. Lütfen bunlarıda göz önünde bulundurarak Yorumlar yapalım.. Sonuçta sizler için çabalıyoruz.
    Saygılarımla..
    daha önceki iletilerimi okursanız eğer demek istediklerimi daha iyi anlayacaksınızdır. elbette her isteği karşılamanız mümkün değil bunu bende biliyorum. emeğinizede saygılıyım ama lütfen dediğim gibi daha önceki iletilerime bir göz atın. demek istediğim daha iyi anlayacağınıza ve banada hak vereceğinize inanıyorum. teşekkürler...

  8. #107

    Standart

    Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah kitabi olan varsa paylaşabılır mı paylasırsanız cok sevınırım .....

  9. #108

    Standart

    rurum Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar lütfen buraya sarfedilen emeği gözardı etmeyelim ve biraz emeğe saygı duyalım lütfen...
    Buarada benimde bir ricam olacak,alese hazırlanıyorum kaynak kitaba ve dökümana ihtiyacım var edindiğim kaynaklar hep yarım,oyüzden işimi görmedi ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler...
    Bana yardımcı olurmusunuz lütfen bana ales kitabı lazımdı daha önce iletmiştim istek yapıldığında,sitede ales kitabı varmı ben bulamadım ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler

  10. #109

    Standart

    ... bir şey demiyorum sen anla...

  11. #110

    Standart

    ya arkadaslar shakespeare sone lerinden varsa bi zahmet ya yukleyin hani artık ne varsa ..

LinkBacks (?)


Benzer Konular

  1. Http-Film İstekleriniz Tek Baslikta Buraya!!!
    Konu Sahibi ReaLiST Forum Http-Ftp CshTR Upload Harici Divx Linkler
    Cevap: 44
    Son Mesaj : 21.Kasım.2017, 06:56
  2. Dizi Ve Belgeseller İstekleriniz Buraya
    Konu Sahibi CaSh Forum İstekleriniz
    Cevap: 1068
    Son Mesaj : 15.Kasım.2017, 11:49
  3. ToRRenT FiLm İsteKLeriNiZ BuRaYa
    Konu Sahibi AhRiMaN Forum Http Kısmı Çöp Kutusu
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 08.Nisan.2010, 23:17