Gittigidiyor Reklam

Site İle İlgili Önemli Hatalar!!!

cShTR.CoM CaSh ve Yönetim Ekibi Site İle ilgili gözümüze çarpan önemli hatalar,düzeltilmesi gereknler ,dizayn,modüller vs. ile ilgili öneriler hepsini bu başlıkta toplayalım arkadaşlar. _Hatalar(Yapılması Gerekenler)_ * Foruma bulunan konulara eklenen fotoğrafların büyüklüklerine ebat anlamında sınırlama getirilmesi gerekli. Sayfa kayıyor büyük Fotolarda. * Teşekkür eklentisi ekledik ancak üye profillerinden teşekkür edilen msj lar a tıkladığımızda boş ekran çıkıyor.

Bu konu 4275 kez görüntülendi ve 49 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Site İle İlgili Önemli Hatalar!!!

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 4275 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 50 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Folder Sticky New Site İle İlgili Önemli Hatalar!!!



    cShTR.CoM CaSh ve Yönetim Ekibi

    Site İle ilgili gözümüze çarpan önemli hatalar,düzeltilmesi gereknler ,dizayn,modüller vs. ile ilgili öneriler hepsini bu başlıkta toplayalım arkadaşlar.

    _Hatalar(Yapılması Gerekenler)_

    * Foruma bulunan konulara eklenen fotoğrafların büyüklüklerine ebat anlamında sınırlama getirilmesi gerekli. Sayfa kayıyor büyük Fotolarda.

    * Teşekkür eklentisi ekledik ancak üye profillerinden teşekkür edilen msj lar a tıkladığımızda boş ekran çıkıyor.

    * İnternet explorer ile bir tür uyumsuzluk söz konusu şöyle ki ; üye altında yer alan bu yıldızlar ie de gözükmüyor denedinizmi hiç firefox cular

    * Üye altındaki yıldızları ortalamanın bir yolunu bulamadım maalesef

    * Yeni postbit yaptık fena deil bikaç ufak tefek eklemelerimiz olacak vs. problem şu ; ilk msj larda konuyu açan kişinin postbiti eski halde görünüyor bunun ilk msj ların sabitlenmesi için gereken "postbit_first" template inden kaynaklandığını sanıyorum ancak onun içine ne ayar çekilecek ne kod eklenecek bi fikrim yok.
    * Bazı konularda zaman zaman konuya Sonradan yazılan mesaj ilk mesaj olarak görünüyor... Örnek : Iyiki Dogdun ''asi_istanbullu''
    *

    aklıma geldikçe ekleyeceğim ...

    " 25.09.2007 Saat: 21:30 BeBeGiM "


    HiLaL ve on9r bunu beğendi.

  2. #2

    Thumbs down Üye listesi

    Üye listesi Database error hatası veriorrrr bilginizeeee

  3. #3

    Standart

    abi önce modlardan başlayın yada başlayaLIM artyık her neyse ...sonra herkes bölümü ile ilgilenisn

  4. #4

    Standart

    modüller demek istemiştim ya yanlış yazmışım düzelttim :L
    yani işte ne bilim atıyorum dersiniz ki ben shoutbox modülü olsa iyi olur derim falan gibi onu kastetmiştim
    HiLaL bunu beğendi.

  5. #5

    Standart

    * Üye listesine tıklandığı zaman "Database Error" veriyo.
    * Üyeler bilgisayardan avatar yüklemek istediğinde "Dosya kaydırılamaz/kopyalanamaz" hatası veriyo.
    * Geçişten sonra cevap yazılmayan konular aramalarda çıkmıyor.Sanki yeni açılmış gibi gözüküyor (konu açanın nicki son msjda gözüküyor).Cevap yazılmayan konular konu içindeyken "benzer konular" kısmında da gözükmüyor,sanki forumda yer almıyormuş gibi!
    * Saat sorunu çözüldü gibi ama şu anda da yine 15-20 dakika gibi bir fark var ben server saatiyle ilgili diye düşünüyorum bunu zira forum saati sabit +3 olarak ayarlanmıştı.
    * PhotoPost vBGallery v2.1 - NEW VERSION! PhotoPost 5.62 Released! versiyon yenilenecekti bi hatırlatma yapim mahmuta
    HiLaL bunu beğendi.

  6. #6

    Standart

    önceki üyeliğimle giremediğim için (silindiğini zannetmiştim.) jedi1 diye yeni üyelik açmıştım. Artık eski üyeliğim ile girebiliyorum. isterseniz Jedi1 üyeliğini silebilirsiniz. Teşekkürler.

  7. #7

    Standart Tebrik

    Değerli üstadlarımız. Değerli abilerimiz. Epeydir sanal alemden uzaktım. Gurbetlerde çalışıyordum. Ama bitti. Sonunda Hem İnternetime, hemde sizlere kavuştum. Buda benim için ayrı bir mutluluk. Ve birde galiba eski cashtr'yi gerimi aldınız yada yazılışı farklı. Bilmiyorum. Ama bu okyanusta bütün bu fırtınalara rağmen, hala geminizi batırmadınız. Hala fırtınada darbe yemiş her noktayı, yeniden daha iyisi ve daha güzeliyle upload ediyor Tamir ediyorsunuz ya. Sizler gelecekte benim torunlarıma anlatacağım en güzel tarihlerimden bir anısınız. Helal olsun size.
    Daha doymadan çok şey yazmak istiyorum ama. Sonra bana çıkarı vardır. Yağ çekiyordur demesinler diye. Sizlerde böyle düşünmeyin diye sırf bu yüzden aklımdakileri yazmıyorum. Yani asla buradan işimize yarayan yüzlerce şeyi rahatça ulaşıyor buluyoruz diye bunları yazmıyorum. Sırf dışardan azminizi, çabanızı ve her sonunda da zaferinizi gördüğüm için duygularımdan dolayı yazıyorum. Her defasında siteyi böyle Anadolu halıları gibi dahada güzel detaylandırıyorsunuz. Bunları gördğüm için yazıyorum. Her zaman üyelerinize incelik yapıp birde görüşlerini sorduğunuz için yazıyorum. Yani yağcılık dışanda her şey için yazıyorum. Hataları soruyorsunuz. Hatalar sizlerden başka herkeste diye yazıyorum. Görüşlerimizi soruyorsunuz. Site sizler kadar güzel olmuş diye yazıyorum. Sırf bunun için yazıyorum. Peygamberimizin hadisi vardır. İyilik yapıldığı zaman teşekkür ediniz. Diye. İşte sırf bunun için yazıyorum. Hepinize Saygı duyuyor ve sonsuz kereler teşekkür ediyorum. Allah azminizi ve çabanızı dahada güçlendirsin dileklerimle. Saygılarımla...

  8. #8

    Standart






    ------------------------------------------------------------------------------------------------------







  9. #9

    Standart

    Tool ilk mesaja tüm hataları toparlarmısın mesela moderator yetki vs de bilmioruz ARAMA olayını hallettim tüm konular aramalarda artık çıkıyor

  10. #10

    Standart

    ARKADAŞLAR TooL tepeye veya buraya forum kategorilerimizi bi baştan oluşturarak başlıyalım bu konuda admin ve modları göreve davet ediyorumTek başına ZuZu harıl harıl editlerde hani performans nerdesiniz Cumhuriyetimizin ağır ve sert cezalandırmaları vardır bilginize
    Forum kategorilerini derken misal cShTR Filmler diyelim altına 2007 Dvdrip ve 2007 Cam Ts gibi 2 kategori olabilir
    veya cShTR Dizi altına alt forum Avrupa yakası olabilir yani ALT FORUM mantalitesini kullanalım bunu oluşturalım ACİLEN mucx

Benzer Konular

  1. 'MEB Okut'ta skandal hatalar
    Konu Sahibi CrueL Forum Eğitim Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 12.Nisan.2008, 13:57
  2. Mahmuti:Basit Hatalar Yaptık
    Konu Sahibi XewO Forum Basketbol
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 07.Nisan.2006, 18:22
+Sedat Yücel