Gittigidiyor Reklam

Kızların küfretmesiyle ilgili Ne düşünüyosunuz?

Kızların küfretmesiyle ilgili Ne düşünüyosunuz? Yakışıyor hatta seksi bile oluyor Umrumda değil.Erkekler nasıl ediyorsa onlarda etsin ne olucak Bence Hiçkimsenin Küfür Etmesi Doğru değil Sadece Kızlar DEğil Kimse Etmesin Yaşaşın Kibarlık Özellikle Kızlar Küfüredince Antipatik Oluyorlar yakıştıramıyorum hiç hoşuma gitmiyor SİZCE ?

Bu konu 3360 kez görüntülendi ve 54 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Kızların küfretmesiyle ilgili Ne düşünüyosunuz?

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 2 kişi oyladı ve 3360 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 12345 ... SonuncuSonuncu
Toplam 55 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Standart Kızların küfretmesiyle ilgili Ne düşünüyosunuz?

    Kızların küfretmesiyle ilgili Ne düşünüyosunuz?
    Yakışıyor hatta seksi bile oluyor
    Umrumda değil.Erkekler nasıl ediyorsa onlarda etsin ne olucak
    Bence Hiçkimsenin Küfür Etmesi Doğru değil Sadece Kızlar DEğil Kimse Etmesin Yaşaşın Kibarlık
    Özellikle Kızlar Küfüredince Antipatik Oluyorlar yakıştıramıyorum hiç hoşuma gitmiyor


    SİZCE ?

    ONUTeK, FreePhi ve selcukkose1989 bunu beğendi.

  2. #2

    Standart

    genel olarak küfür olayı içinde diyim ben yani erkeklerinde çok küfür kullanmasından haz etmem ancak tonlama ve yeri açısından şaka niyetli edilen küfürlere bayılırım arada da yaparım alınmayın

    bayanların küfür etmesinden hiç mi hiç hoşlanmam yanımda ise fena yaparım

  3. #3

    Standart

    aynen katılıyorum sizlere hic hos degil ve agızlarına yakısmıyor cevremde boyle kizlar var kufur etmeyin demekten gına geldi :215:

  4. #4

    Standart

    mahalle kadınlarının küfürleşmeleri çok komiğime gitmiştir gerçekten çok yaratıcılar ama bir kızın yanımda küfür etmesi beni deli eder ağzına biberi sürerim o anda

  5. #5

    Standart

    "ben: sevimsiz, aptal, gerizekalı" görünmek istiyorum diyen kızlara, şiddetle tavsiye olunur.:510:
    TooL ve awa bunu beğendi.

  6. #6

    Standart

    Hiç birine Hiç yakışmıyo ya erkek edince neysede kıza yakışmıyo ya yakıssa buyursun etsin :P
    awa bunu beğendi.

  7. #7

    Standart

    küfür bir kıyafet değil ki ona yakışır buna yakışmaz diyelim ve küfür kötü birşey olarak görülüyorsa hiçbirimiz etmeyelim (bu arada herkes çoluk çocuk kadın erkek farketmiyo herkes ediyor)
    awa bunu beğendi.

  8. #8

    Standart

    insan hayatında öyle bir an geliyorki bu ana hepimiz tanık oluyoruz etmiyorum demiyorum ediyorum tabiki ama o anı siz düşünün ne oluyorda artık ediyosam ve küfürün erkeği kızı büyüğü küçüğü olduğunu düşünmüyorum hiç kimseye yakışmıyor etmesek iyi ama ediyoruz işte içimizdende olsa zaman zaman (alışkanlık haline getirmemek lazım yoksa fena )
    BeRKaY ve awa bunu beğendi.

  9. #9

    Standart

    maviseven Nickli Üyeden Alıntı
    "ben: sevimsiz, aptal, gerizekalı" görünmek istiyorum diyen kızlara, şiddetle tavsiye olunur.:510:
    ...yani...

  10. #10

    Standart

    kızların küfür etmesini gayet normal görüyorum yani küfür bi deşarj olayıdır sürekli argo konuşan tükürük saçan bi tip tabiki hayır ama maçta önümde değişik duymadığım şekilde küfür edenleri görünce vay bea diyip gülüyorum geçen cska maçıydı bir kız alexe bir saydırmaya başladı nefes almadan 2dakika millet döndü alkışladı güldük baya üniversitede erkek bi hocaya kalkıp küfür eden bi kızda erkek kızmış vay bea imajı alıyordu ne bilem etsinler ya küfür ama bunu bi erkek modeli yapmasınlar argo vs

Benzer Konular

  1. program ile ilgili
    Konu Sahibi illegal35½ Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 29.Mayıs.2010, 18:41
  2. JDownloaderla ilgili bir sorum var?
    Konu Sahibi Yakumusho Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 28.Şubat.2010, 00:27
  3. msn İle ilgili bi sorun
    Konu Sahibi BeRKaY Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 05.Nisan.2009, 18:10
  4. OKS ile ilgili tüm bilgiler
    Konu Sahibi CrueL Forum Eğitim Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 05.Haziran.2008, 15:48
  5. Tümerle ilgili
    Konu Sahibi XewO Forum Beşiktaş-1903
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 07.Nisan.2006, 18:43
+Sedat Yücel