Gittigidiyor Reklam

CaShTR yi Nerden duydunuz???

ARKADAşLAR BU SıTEYı NERDEN,KıMDEN,NASIL DUYDUNUZ??? ilk cevap benden olsun abim önceden bir sitede üyeydi habire bana onu övüodu o siteyi banlamişlar sonrada bana o siteden bir üyenin kendine bir site açtiğni söledi baya güzel dedi bende merak ettim isim cok hoşuma gitti ordan üye oldum yani hikayem bu bakalım başkaları nereden duymuş???

Bu konu 19737 kez görüntülendi ve 234 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: CaShTR yi Nerden duydunuz???

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 3 kişi oyladı ve 19737 kez incelendi.


Sayfa 1 Toplam 24 Sayfadan 1234511 ... SonuncuSonuncu
Toplam 235 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Genel Yönetici

    Standart CaShTR yi Nerden duydunuz???



    ARKADAşLAR BU SıTEYı NERDEN,KıMDEN,NASIL DUYDUNUZ???

    ilk cevap benden olsun

    abim önceden bir sitede üyeydi habire bana onu övüodu o siteyi banlamişlar sonrada bana o siteden bir üyenin kendine bir site açtiğni söledi baya güzel dedi bende merak ettim isim cok hoşuma gitti ordan üye oldum yani hikayem bu bakalım başkaları nereden duymuş???



  2. #2

    Standart

    waLLa bende çOşKUN hocam sag oLsun ondan duydum geLmiş bana hava atıyo yok ben bi siteye uyeyim yakında mod oLcam faLan ver Link lem bakıyım dedim bakış o bakış )))

  3. #3

    Standart

    banada bi arkadaş söledi ordan şey ettim
    güzel site dizayn edene içini doldurana helal olsun:P
    herşey cashtr için...

  4. #4

    Standart

    bf42tr ye topic açmıştım nerden müzük indiririm die sonra cash bana ö.m attı bu siteyi werdi

  5. #5

    Standart

    Ya benim hikaye biraz değişik googleden msn ekleri arıyordum o arada karşıma çıktı zaten üye olduğum bütün forumlara googleden ulaşmışımdır.

  6. #6

    Standart

    Ben Uyusturucu'nun izini sürüyordum. Verdiği filmler çok kaliteliydi. Tek tük forumlarda görüyordum onu bulacam diye kasarken forumtr'deymiş meğerse herneyse o sırada orası banlandı derken film dağıtımını kaldırmak zorunda bırakıldı. Herkes mail grupları oluşturup oralara kayarken mail gruplarında gördüm iyi ki de görmüşüm; çok sevdim, kaldım

  7. #7

    Standart

    walla ben yabancı bir siteden buldum desem divx ararken buldum. Url nin içnde cashtr yazıyordu. bende neymiş burası diye bakayım dedim. baktım sonra öyle kaldım eee ne de olsa emek var bu sitede. emek olan yerde bende varım

  8. #8

    Standart

    bende gatesxraydan öğrendim dershane çıkışında ne oldusöledi anlamadım ama www.cashtr.com a gir demişti üye oldum sonra mod oldum mod oluncada bırakmak gelmedi ve bu siteye bağımlı oldum

  9. #9

    Standart

    valla ben hatırlamıyom nasıl bulduğumu ama buldum işte...

  10. #10

    Standart

    fth abi sağolsun...benimde sriker benzeri sayılır. bende forumtrden çok film çektim uyusturucuya buradan slmlar.... tabi bi baktım fth nin film klübü hemen sıkkullandıklarıma ekledim. orada rapidle ilgili bi program var dedi ben de öm den ne dedim o da....castr dedi... yani fth abinin izini sürmüş oldum...

Benzer Konular

  1. Windows 7 DirectX 10.1 nerden bulabilirim?
    Konu Sahibi zipode Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 22.Aralık.2011, 00:50
  2. How Do You Know | Nerden Biliyorsun | 2010
    Konu Sahibi SmSdK Forum Portal Film
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 12.Mayıs.2011, 18:02
  3. Bu Fazlalik Nerden Geldi?
    Konu Sahibi miRacLe Forum Yarışmalar, Flash, Animasyon ve Oyunlar
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 26.Mayıs.2009, 11:25
  4. Nerden Biliyor ?
    Konu Sahibi BeRKaY Forum Yarışmalar, Flash, Animasyon ve Oyunlar
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 05.Eylül.2007, 21:07
  5. şehirlerimizin Isimleri Nerden Geliyor...
    Konu Sahibi Empyrium Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 12.Haziran.2007, 10:42
+Sedat Yücel