Gittigidiyor Reklam

CaShTR yi Nerden duydunuz???

ARKADAşLAR BU SıTEYı NERDEN,KıMDEN,NASIL DUYDUNUZ??? ilk cevap benden olsun abim önceden bir sitede üyeydi habire bana onu övüodu o siteyi banlamişlar sonrada bana o siteden bir üyenin kendine bir site açtiğni söledi baya güzel dedi bende merak ettim isim cok hoşuma gitti ordan üye oldum yani hikayem bu bakalım başkaları nereden duymuş???

Bu konu 11773 kez görüntülendi ve 234 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: CaShTR yi Nerden duydunuz???

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 11773 kez incelendi.


Sayfa 17 Toplam 24 Sayfadan BirinciBirinci ... 7131415161718192021 ... SonuncuSonuncu
Toplam 235 adet sonuctan sayfa basi 161 ile 170 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Genel Yönetici

    Standart CaShTR yi Nerden duydunuz???



    ARKADAşLAR BU SıTEYı NERDEN,KıMDEN,NASIL DUYDUNUZ???

    ilk cevap benden olsun

    abim önceden bir sitede üyeydi habire bana onu övüodu o siteyi banlamişlar sonrada bana o siteden bir üyenin kendine bir site açtiğni söledi baya güzel dedi bende merak ettim isim cok hoşuma gitti ordan üye oldum yani hikayem bu bakalım başkaları nereden duymuş???



  2. #161

    Standart

    çoğu arkadaş gibi google dan arama yaparken bulmuştum ama bağlanma sebebim: daha sıcak ve yardımsever insanların bi arada bulnduğu bi site olması, gayet zengin bi içeriğinin olması ve sinirbozucu reklamlardan yayınlamaması...
    BeRKaY ve BeBeGiM bunu beğendi.

  3. #162

    Standart

    hey bu sayfayı nasıl olduda atladım... arkadaşlar ben cithiz üyesiydim kapanınca ortada kalmıştım konyada bu işlerden anlayan çok fazla kişi yok; arkadaşım nejatbayram'a teşekkür ediyorum onun önerisiyle bağımlı oldum günde birkaç kez dayanamayıp giriş yapıyorum bir bakıyorum gün bitmiş eh olsun bakalım cshtr' yi sevdim ve buradayım herkezin emeklerine sağlık...:85::5000::85::1500:: 1500:
    BeBeGiM bunu beğendi.

  4. #163

    Standart

    ben Company of Heroes:Opposing Fronts araken buldum bu siteyi

  5. #164

    Standart

    Ben google da forum konularını arastırırken rastladım ve o gun bugundur maalesef kurtulamıyorum komıser agabeyım bu adamlar oyle bır sıte yapmıskı gorsenız sloganları gıbı bagımlılık yapıyorlar bı kez gırdınızmı cıkamıyorsunuz uyusturucudan korkmam ama komıser agabeyım bu adamlar daha da kotusu gece gunduz gırmeden duramıyorsunuz.
    e.M.R.e bunu beğendi.

  6. #165

    Standart

    ben warez-bb.org da bsplayer ariodum bi baktim cash yazio fenerbahce avatar li Türk demekki bundan indirelim dedim serial in user name i www.cshtr.com olunca girim bi bakim dedim ogun bugun burdayim

  7. #166

    Standart

    bnde cithiz kapatıldıktan sonra forum arıyordum ve galiba burası aradığım yer

    (google sağolsun)

  8. #167

    Standart

    Google google google'dan

  9. #168

    Standart

    Yeni filmleri tekrardan izlemek için internette rapid arayışına çıktım.Baktım üste tanıdık eski web adresleri falan.Hemen üye oldum.
    CaSh ve BeBeGiM bunu beğendi.

  10. #169

    Standart

    MoNsTeR...
    WisEaglE bunu beğendi.

  11. #170

    Standart

    CaSh abi söledi
    BeRKaY bunu beğendi.

Benzer Konular

  1. Windows 7 DirectX 10.1 nerden bulabilirim?
    Konu Sahibi zipode Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 22.Aralık.2011, 00:50
  2. How Do You Know | Nerden Biliyorsun | 2010
    Konu Sahibi SmSdK Forum Portal Film
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 12.Mayıs.2011, 19:02
  3. Bu Fazlalik Nerden Geldi?
    Konu Sahibi miRacLe Forum Yarışmalar, Flash, Animasyon ve Oyunlar
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 26.Mayıs.2009, 12:25
  4. Nerden Biliyor ?
    Konu Sahibi BeRKaY Forum Yarışmalar, Flash, Animasyon ve Oyunlar
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 05.Eylül.2007, 22:07
  5. şehirlerimizin Isimleri Nerden Geliyor...
    Konu Sahibi Empyrium Forum Resim | Şiir | Fıkra
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 12.Haziran.2007, 11:42
+Sedat Yücel