Gittigidiyor Reklam

Yardım Konuları Hakkında İstekleriniz

Yardım Konuları Hakkında isteklerinizi bu başlık altında yaparsanız isteklerinize cevap alabilirsiniz. Bildiğiniz üzere yardım konuları Resimli veya videolu olarak hazırlanacağından zaman alacaktır. Bu konuda Sabırlı olmanızı bekliyoruz. Ayrıca KONU Başlığı Lütfen açmayınız konu cevaplanmadan SİLİNECEKTİR. cShTR Yönetimi

Bu konu 9443 kez görüntülendi ve 53 yorum aldı ...

    Konuyu değerlendir: Yardım Konuları Hakkında İstekleriniz

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 9443 kez incelendi.


Sayfa 3 Toplam 6 Sayfadan BirinciBirinci 123456 SonuncuSonuncu
Toplam 54 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Yeni Yardım Konuları Hakkında İstekleriniz

    Yardım Konuları Hakkında isteklerinizi bu başlık altında yaparsanız isteklerinize cevap alabilirsiniz.
    Bildiğiniz üzere yardım konuları Resimli veya videolu olarak hazırlanacağından zaman alacaktır. Bu konuda Sabırlı olmanızı bekliyoruz.

    Ayrıca KONU Başlığı Lütfen açmayınız konu cevaplanmadan SİLİNECEKTİR.

    cShTR Yönetimi


  2. #21

    Standart

    ben dvd takıp dosya yazdırmaya çalıştığımda hata veriyor çünkü kullanılan ve boş alan boyutunu 0 gösteriyor bu konuda yardımcı olurmusunuz

  3. #22

    Standart new folder virüsü

    Arkadaşlar ben de eset nod 32 antivirüs master edition var.
    flash belleğimde
    N:\SSVICHOSST.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan
    N:\New Folder.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan

    diye 2 virüs çıkıyo ve antivirüs temizleyemiyor diye uyarı veriyo yardımcı olurmusunuz
    şimdiden teşekkürler

  4. #23

    Standart

    cerez Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar ben de eset nod 32 antivirüs master edition var.
    flash belleğimde
    N:\SSVICHOSST.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan
    N:\New Folder.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan

    diye 2 virüs çıkıyo ve antivirüs temizleyemiyor diye uyarı veriyo yardımcı olurmusunuz
    şimdiden teşekkürler
    Merhaba Çerez,

    Öncelikle Flaş Belleğinin Yedeğini Al daha sonra Flaş belleğini Biçimlendir Sorun çözülmezse Buraya yaz bulabilirsem bi flaş bellek temizleme programı paylaşırım.

  5. #24

    Standart

    onu unuttum söylemeyi biçimlendirilmiyo[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]
    Windows NT bu sürücüyü biçimlendiremiyo diyo

  6. #25

    Standart

    sistem geri yükleme yapamıyorum:S
    bir aklı evvel olarak :@
    Regedit - Hkey Local machine - Software - Microsoft - Office - Office 12.0 - Registiration daki adı 9112000...
    olan dosyayı tamamen sildim.
    şimdi sistem geri yükleyip eski haline getirmeye uğraşıyorum. ama sistem geri yükleme yapamıyor.
    çaresizim lütfen yardım :.(

  7. #26

    Standart

    ouz3558 Nickli Üyeden Alıntı
    ben dvd takıp dosya yazdırmaya çalıştığımda hata veriyor çünkü kullanılan ve boş alan boyutunu 0 gösteriyor bu konuda yardımcı olurmusunuz
    Dvd Writerların belirli bir ömrü var, Siz ne zamandır kullanıyrosunuz bilmiyorum ama size şunu önerebilirim. Dvd Writerınız Sata ise sata kablosunu değiştirin, Eğer Normal şekilde ise Power ve Ana karta giden soket kablolarını kontrol edin, hatta mümkünse değiştirin.

    Sürekli aynı dvdyi denemiyorsanız başka bir boş DVD deneyin, son olarak Dvd writerlar çeşitlilik gösterir, dvd'lerde DVD+R, DVD-R şeklinde bir ayırım söz konusudur, Writerınızın modelini hangi layer için uygun oldğunu kontrol edin. Yada layer'a uygun boş DVD satın alın.


    cerez Nickli Üyeden Alıntı
    onu unuttum söylemeyi biçimlendirilmiyo[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]
    Windows NT bu sürücüyü biçimlendiremiyo diyo
    cerez Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar ben de eset nod 32 antivirüs master edition var.
    flash belleğimde
    N:\SSVICHOSST.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan
    N:\New Folder.exe » AUTOIT » script.au3 - Win32/Sohanad solucan

    diye 2 virüs çıkıyo ve antivirüs temizleyemiyor diye uyarı veriyo yardımcı olurmusunuz
    şimdiden teşekkürler
    USB Disk Security | USB Koruyucu | Güncel Sürüm | 2 Alternatif | Download | iNDiR

    Sizin şifa ilacı burda, anti virüs vs yalan hepsi Bu Pcnize taktığınız her türlü USB girişinin içeriniğini görmeden taramanızı ve kontrol edip, varsa Solucan, virüs vb zararlıları silmenizi sağlar.


    -- CSHTR ; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30 -->-> Daha önceki mesaj 00:22 --

    asgul8806 Nickli Üyeden Alıntı
    sistem geri yükleme yapamıyorum:S
    bir aklı evvel olarak :@
    Regedit - Hkey Local machine - Software - Microsoft - Office - Office 12.0 - Registiration daki adı 9112000...
    olan dosyayı tamamen sildim.
    şimdi sistem geri yükleyip eski haline getirmeye uğraşıyorum. ama sistem geri yükleme yapamıyor.
    çaresizim lütfen yardım :.(
    Öncelikle şunu söyleyeyim,Registerdaki kaydı silmenizi bir kenara koyup, sisteminizin geri yükleyeme açık oludğundan emin olun. bildiğiniz gibi bu sizin seçiminiz, şayet Sisteminiz geri yüklemeye hiç açılmamış ise, formattan başka çareniz yok.
    bunun Haricinde sisteminizi geri yükleme yapabileceğiniz, aşağıdaki programı denemenizi rica edeceğim.


    http://www.cshtr.com/bakim-ve-onarim...pid-indir.html


    Alıntı
    TuneUp yarar 2.010 hızla Windows işletim sistemi, kullanımı daha kolay daha hızlı ve daha güvenli yapabilirsiniz. Çünkü tüm değişiklikler nağme Kurtarma Merkezi tarafından izlenir ve herhangi bir zamanda geri alınabilir Ve tüm işlemleri işletim sistemine yapılan tamamen güvenlidir. Tüm nağme yarar modülleri altı kategoriye ayrılmıştır ortak bir arayüz üzerinden ulaşılabilir. Ayrıca, ana pencere de koyu gri barda sağa penceresinin üst kısmında üç genel tuş vardır. İlk düğmesine basılması nağme Kurtarma Merkezi modülü başlar. İkinci tuş nağme Güncelleştirme Sihirbazı olan Internet üzerinden en son sürüm için TuneUp Utilities 2009 güncelleştirmek için kullanılabilir başlar. Son düğmesi yardım ve size ihtiyacı karşılamak için yazılım paketini özelleştirmek için kullanabileceğiniz ayarlar sağlar

  8. #27

    Standart

    çok teşekkürler
    bu yaptıgım işlemlerden önce sistem geri yükleme de problem yoktu
    hemen indiriyorum programı

  9. #28

    Standart

    benim 1.5 tb lık bir harddiskim var. 2 gün önce içine film atarken köpeğim kazara bilgisayara olan bağlantısını söktü
    daha sonra tekrar taktığımda ise bilgisayardan hani birşey
    takınca gelen o ses geldi
    fakat bilgisayarımda görünmedi bende daha fazla uğraşmadım dün akşam yine bilgisayarı açtım ve yine bilgisayarımda yoktu tekrar söktüm taktım usp sini fakat bu seferde sağ alt köşeden aşı güç yüklenmesi yaşandı
    sorunu gidermek için kutuya tıklayın şeklinde bir kutucuk açıldı
    tıkladım işte düzgn çalşmıyor donanım vs bağlantıyı sıfırlayıp yeniden deneyin gibi bişeyler dedi
    sıfırla butonu vardı ona tıkladım işte
    ve bu sefer bağltıyı kaldırdı takılı olduğu halde görmewdi harddiski söktüm taktım tekrar uğraştım biraz felan ve şimdi tekrar takınca usp depolama aygıtı felan olarak tanıyor ama yinede bilgisayarımda gözüükmüyor hiç bir şekilde içine giremiyorum
    yani bilgisayar depolama aygıtı olarak felan tanıyor ama bilgisayarıma simgesi gelmiyor

  10. #29

    Genel Yönetici

    Standart

    buraq.q Nickli Üyeden Alıntı
    benim 1.5 tb lık bir harddiskim var. 2 gün önce içine film atarken köpeğim kazara bilgisayara olan bağlantısını söktü
    daha sonra tekrar taktığımda ise bilgisayardan hani birşey
    takınca gelen o ses geldi
    fakat bilgisayarımda görünmedi bende daha fazla uğraşmadım dün akşam yine bilgisayarı açtım ve yine bilgisayarımda yoktu tekrar söktüm taktım usp sini fakat bu seferde sağ alt köşeden aşı güç yüklenmesi yaşandı
    sorunu gidermek için kutuya tıklayın şeklinde bir kutucuk açıldı
    tıkladım işte düzgn çalşmıyor donanım vs bağlantıyı sıfırlayıp yeniden deneyin gibi bişeyler dedi
    sıfırla butonu vardı ona tıkladım işte
    ve bu sefer bağltıyı kaldırdı takılı olduğu halde görmewdi harddiski söktüm taktım tekrar uğraştım biraz felan ve şimdi tekrar takınca usp depolama aygıtı felan olarak tanıyor ama yinede bilgisayarımda gözüükmüyor hiç bir şekilde içine giremiyorum
    yani bilgisayar depolama aygıtı olarak felan tanıyor ama bilgisayarıma simgesi gelmiyor

    başka bir bilgisayara takıp deneyin kablosunu değiştirip deneyin öncelikle bunlarla geçmezse garantiye yollayın

  11. #30

    Standart

    ikisinide denedim fakat olmuyor yani aynı şekilde aleti tanıyor fakat bilgisayarım a simge gelmiyor ama benim tahminim pc nin başından birşey yapmak lazımyaa bide benim şöylede bir sorunum var benim, bilgisayarım'da hani simgeler gurup gurup ayrı oluyor ya işte C: D: bi gurupta DVd sürücü disket felan bi gurupta oluyor ya bende onların hepsi karışık naıl becerdiysem zamanında bilgisayarım normal klasör gibi oldu
    diyorumki acaba onu düzeltip onu düzelttiğim yerden harddiskinde görünmesini sağlayabilirmiyim çünkü garantisi ile uğraşacak zamanım şu aralar pek yok böyle başka bi fikriniz varmıdır yaa
    Birde hani pc tanıyor makinayı sadece bilgisayarım a simge atmıyor
    aslında bunun hemen hemen aynısı başıma mp3 çalarımda gelmişti yine takıyordum fakat simge yoktu içine giremiyordum aletin ama media player aracılığıyla içine şarkı atabiliyordum diriverinin güncellemiştim mp3 ün içinden düzeldi aynısını bu harddisk için denedim olmadı
    buda aynı durum aslında ve büyük bir ihtimal sebebide benim bilgisayarım'da ki o düzen sorunu

LinkBacks (?)

  1. 29.Nisan.2013, 19:38

Benzer Konular

  1. SQL Navigator hakkında yardım
    Konu Sahibi ebcin Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 03.Aralık.2010, 23:28
  2. Yardım-sony vegas pro 9 programı hakkında yardım
    Konu Sahibi kiedis Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Kasım.2010, 12:56
  3. Antivirüs hakkında yardım !!
    Konu Sahibi spıcyblack Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 19.Ağustos.2010, 13:38
  4. ses sistemi hakkında yardım
    Konu Sahibi murto1 Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 09.Aralık.2009, 14:03
  5. Firefox 3.5.1. hakkında yardım
    Konu Sahibi ali7474 Forum Sorunlarınız ve İstekleriniz | Teknik Servis
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 02.Eylül.2009, 13:06